سوئیس بلژیک را نابود کرد

به گزارش مجله نماشو، سوئیس در یک بازی فراموش نشدنی بلژیک را 5 بر 2 شکست داد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا رسید. سوئیس که بازی رفت را دو بر یک به بلژیک باخته بود برای صعود احتیاج به برد داشت و در نهایت توانست تیم سوم دنیا را با نتیجه ای خیره کننده شکست دهد.

سوئیس بلژیک را نابود کرد

سوئیس آغاز خیلی بدی داشت و تا دقیقه 17 دو گل دریافت کرد. به نظر می رسید کار میزبان تمام شده باشد، ولی توانست خیلی زود به بازی برگردد و نتیجه حملات این تیم پنالتی دقیقه 26 بود که ریکاردو رودریگز، مدافع میلان به گل تبدیل کرد.

هریس صفروویچ، مهاجم سوئیس که ستاره بازی بود توانست در دقایق 31 و 44 دو بار دروازه کورتوا را باز کند و تیمش را با برتری به رختکن بفرستد.

با این حال سوئیس برای صعود احتیاج به یک گل دیگر داشت و نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کرد. برتری این تیم در دقیقه 62 نتیجه داد و الودی، مدافع سوئیس که روی گل اول بلژیک مقصر بود با ضربه سر گل چهارم تیمش را زد.

سوئیس بعد از این گل محتاط تر بازی کرد و بلژیک هم با اضافه کردن باتشوای به دنبال جبران بود. با این حال صفروویچ که دوندگی فوق العاده ای داشت در دقیقه 84 گل سوم خودش را زد و جشن سوئیس را تکمیل کرد. خردان شکیری، هافبک لیورپول هم یکی از بهترین های سوئیس در این بازی بود.

بعد از پرتغال و انگلیس، سوئیس سومین تیمی است که به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا می رسد. تیم چهارم از بین هلند و فرانسه انتخاب خواهد شد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 154

به "سوئیس بلژیک را نابود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیس بلژیک را نابود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید