ضرری که محافظ شخصی کریستیانو رونالدو به او وارد کرد

به گزارش مجله نماشو، کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنانی است که علاقه زیادی به خودرو دارد. این ستاره پرتغالی دنیا فوتبال چندین و چند دستگاه ابرخودرو و اتومبیل سوپرلوکس در گاراژ خود نگهداری می نماید. یکی از این خودرو ها بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتس 2 میلیون دلاری است؛ البته به عبارت بهتر بود، چرا که این ابراتومبیل کمیاب به وسیله محافظ شخصی رونالدو به فنا رفت!

ضرری که محافظ شخصی کریستیانو رونالدو به او وارد کرد

به گزارش دیجیاتو به نقل از carscoop، رونالدو به همراه خانواده و تیم پشتیبان تعطیلات را در مایورکای اسپانیا سپری می نماید. در بخشی از تعطیلات این ستاره محبوب تصمیم می گیرد با سایر اعضا و در یکی از خودرو های کاروان به سفر بپردازد. به همین دلیل ماموریت راندن بوگاتی ویرون گرند ویتس را به یکی از محافظان شخصی خود محول می نماید. اما این محافظ بدشانس با ابرخودروی فرانسوی تصادف کرده و احتمالا رونالدو را از تصمیمش پشیمان کرده است!

تصاویری که از محل وقوع حادثه منتشر شده، نشان می دهند محافظ رونالدو بوگاتی ویرون گرند ویتس را به یک دیوار آجری در حاشیه جاده کوبیده است. به نظر می رسد سرعت زیاد در سر پیچ دلیل اصلی این حادثه باشد.

آنطور که دیلی میل گزارش کرده، محافظ رونالدو صدمه جدی ندیده و سفر را با کاروان رونالدو ادامه داده است. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی Cronica Balear هم بوگاتی ویرون کریس رونالدو با یک یدک کش به مکانی امن منتقل شده است.

با دقت در تصاویر موجود می توان دریافت که حجم صدمات وارده به بوگاتی ویرون کریس رونالدو در بعضی نقاط قابل توجه است. سپر و اسپلیتر جلوی این خودرو دچار شکستگی شده؛ رکاب جانبی سمت شاگرد از بین رفته و درب و گلگیر عقب این سمت، بطور جدی آسیب دیده اند. گفته می گردد محافظ رونالدو مسئولیت کامل سانحه را بر عهده گرفته است.

بد نیست اشاره کنیم رونالدو به غیر از بوگاتی کمیاب خود، مرسدس بنز G کلاسش را نیز به مایورکا برده است. این فوق ستاره پرتغالی در فصل 2022-2021 درآمدی بالغ بر 125 میلیون دلار داشته، به همین دلیل، حتی در صورت عدم پوشش بیمه و گذشت از محافظ بدشانس، تعمیر بوگاتی ویرون گرند ویتس برای او کار بسیار ساده و راحتی خواهد بود!

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5093

به "ضرری که محافظ شخصی کریستیانو رونالدو به او وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرری که محافظ شخصی کریستیانو رونالدو به او وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید