ضرورت توجه به مزیت ها و پتانسیل های روستاهای هشترود

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، امین امینیان عصر امروز چهارشنبه در همایش دهیاران بخش مرکزی هشترود که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید با بیان این مطلب گفت: دولت تدبیر و امید خدمات عمرانی زیادی را از طریق دهیاران در روستاها انجام داده و می دهد که قابل توجه است اما این خدمات بایستی در توسعه روستاها موثر و مفید باشد.

ضرورت توجه به مزیت ها و پتانسیل های روستاهای هشترود

وی اضافه نمود: ظرفیت ها، مزیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی در روستاها وجود دارد که بایستی آن ها را پیدا نموده و در راستای شکوفا نمودن آنها کوشش کرد.

امینیان در ادامه گفت: البته آنچه مهم است اینکه باید نظارت کافی و دقیق از سوی ناظر فنی دهیاران در اجرای طرح ها و پروژه ها صورت گیرد.

فرماندار هشترود با بیان ارزیابی عملکرد دهیاران خاطرنشان ساخت: فلسفه وجودی دهیاران و شوراهای اسلامی همانا جلب مشارکت های عمومی مردم در اجرای طرح ها و امورات روستایی بوده و در این راستا دهیاران و شوراهای اسلامی که گام های موثر و مفید بردارند مورد حمایت و تشویق قرار خواهند گرفت.

وی در آخر اهمیت دادن به موضوع بهداشت محیط و پسماند روستایی و نیز جلوگیری از ساخت و سازهای غیر اصولی و غیر قانونی را از عملکرد دیگر دهیاران توصیف کرد و یادآورشد که دهیاران نباید در این خصوص چشم پوشی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2520

به "ضرورت توجه به مزیت ها و پتانسیل های روستاهای هشترود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توجه به مزیت ها و پتانسیل های روستاهای هشترود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید