ضیایی: ضمانتی برای تکرار صندلی ششم در قهرمانی دنیا نیست

به گزارش مجله نماشو، رئیس فدراسیون والیبال درباره وضعیت تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی و اینکه آیا موفق به تکرار صندلی ششم یا بهتر می شویم، گفت: هیچ ضمانتی در این زمینه وجود ندارد.

ضیایی: ضمانتی برای تکرار صندلی ششم در قهرمانی دنیا نیست

احمد ضیایی در گفت وگو با خبرنگاران در آستانه اعزام کاروان ایران به بازی های پاراآسیای جاکارتا با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار کرد: خدا رو شکر می کنم که امروز توفیق پیدا کردم که بتوانم با حضور در جمع اردونشینان کاروان ورزشکاران جانباز و معلول اعزامی به بازی های پاراآسیای جاکارتا به آنها خسته نباشید بگویم. من خود را عضو این خانواده می دانم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا دارم. امیدوارم که با دست پر از این بازی ها بازگردند.

وی گفت: با توانایی هایی که از ورزشکارن جانباز و معلول دارم یقین دارم که در بازی های پاراآسیایی عملکرد موفقی خواهیم داشت. این فدراسیون ظاهراً به اسم فدراسیون جانبازان و معلولان نامگذاری گردیده است اما در حقیقت تعدد رشته های مختلف در این فدراسیون سبب گردیده که به صورت یک وزارت ورزش تا به امروز فعالیت خود را ادامه دهد و این واقعا کار سختی است. امیدوار هستم که شاهد موفقیت هرچه بهتر کاروان اعزامی در مسابقات پیش رو باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال در ارزیابی از وضعیت تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی دنیا و اینکه آیا تصور می کنید ما در این رقابت ها به صندلی بهتر از ششم دست پیدا کنیم یا خیر خاطر نشان کرد: مسابقات دنیای متفاوت تر از بازی های آسیایی است و هر چهار سال برگزار می گردد و قطعا سطح رقابت ها در این بازی ها به مراتب سخت تر از بازی آسیایی است. به هر صورت بازیکنان ما کوشش حود را انجام داده اند و فدراسیون نیز هرچه در توان داشته برای این تیم گذاشته است. ما تدارکات بسیاری خوبی را برای تیم ملی والیبال انجام دادیم و سعی کردیم تیم خوبی را راهی مسابقات دنیای کنیم. حال اینکه این تیم بتواند صندلی ششم خود را تکرار کند و یا در روی سکو قرار بگیرد هیچ ضمانتی در این زمینه وجود ندارد. امیدوار هستیم که والیبالیست های ما به نتایج بهتر از دوره قبل دست پیدا نمایند و رقابتی آبرومندانه به نمایش بگذارند.

ضیایی در پاسخ به این پرسش که سال جاری به نظر می رسد وضعیت تیم ها برای لیگ برتر معین نیست و سرمایه گذاری خوبی برای حضور در لیگ صورت نگرفته است، نظر شما در این باره چیست؟ خاطر نشان کرد: سال جاری سال سختی از نظر اقتصادی برای کشور است و تمام باشگاه هایی که تیم داری می نمایند و حتی هیات های والیبال در استان ها و شهرستان ها عزم خود را جزم نموده اند که جدی تر و منظم تر از سال قبل در لیگ برتز حضور پیدا نمایند. به هر شکل لیگ برتر خمیرمایه برای تیم ملی است و ما بهترین بازیکنان خود را از طریق لیگ به تیم ملی تزریق می کنیم. البته تا به الان تیم ها مسئله ای از نظر حضور در لیگ برتر نداشتند و فدراسیون نیز از نظر اقتصادی کوشش نموده در حد توان خود به تیم ها ثابت کند تا بتواند حضور قدرتمندی در لیگ برتر داشته باشد. کوشش ما بر این است که سال جاری لیگ را با منظم تر و بهتر از سال قبل برگزار کنیم.

وی در سرانجام درباره انصراف برخی از تیم ها از لیگ برتر و اینکه آیا این مساله به لیگ والیبال لطمه نمی زند، اظهار کرد: به جز تیم بانک سرمایه که شرایط حضور در لیگ برتر را نداشت مابقی تیم ها مسئله ای برای حضور در لیگ برتر ندارند و تا به امروز تیم دیگری انصراف خود را برای حضور در لیگ برتز والیبال اعلام ننموده است. تمام سعی ما بر این است سال جاری بازی آبرومندانه و خوبی را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2480

به "ضیایی: ضمانتی برای تکرار صندلی ششم در قهرمانی دنیا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضیایی: ضمانتی برای تکرار صندلی ششم در قهرمانی دنیا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید