طرح ضیافت میادین میوه و تره بار به مناسبت ماه مبارک رمضان شروع شد، اعلام قیمت بعضی اقلام خوراکی ویژه رمضان

به گزارش مجله نماشو، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شروع طرح ضیافت میادین میوه و تره بار به مناسبت ماه مبارک رمضان باعرضه انواع محصولات به ویژه محصولاتی که مصرف آن ها در این ایام افزایش می یابد، اطلاع داد.

طرح ضیافت میادین میوه و تره بار به مناسبت ماه مبارک رمضان شروع شد، اعلام قیمت بعضی اقلام خوراکی ویژه رمضان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، سید سعید راد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به تدابیر و تمهیدات این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در این ایام، اضافه نمود: علاوه بر عرضه محصولات تنظیم بازار نظیر برنج هندی و تایلندی، روغن، شکر و گوشت در میادین میوه و تره بار، محصولات پرمصرف ماه مبارک رمضان همچون خرمای رطب در غرفه های تک محصولی و در سطح میادین به فروش می رسد .

وی در خصوص قیمت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه به طور متوسط قیمت انواع میوه، سبزی ها و صیفی جات در میادین 40 درصد از میانگین قیمت های سطح شهر ارزان تر است، گفت: برنج تایلندی و هندی دانه بلند به ترتیب 5 و 8 هزار تومان در کیسه های 10 کیلوگرمی و روغن آفتابگردان و سرخ کردنی نیز به ترتیب 7700 و 7900 تومان در بطری های 810 گرمی در میادین ارائه می گردد.

راد، قیمت هر کیلوگرم شکر تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار را 5900 تومان اعلام و اظهار کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با استان های خرماخیز، خرمای رطب در غرفه های تک محصولی به قیمت هر کیلوگرم 19700 تومان و در غرفه های عادی میادین هر کیلوگرم 22 هزار تومان عرضه می گردد.

همچنین، وی بابیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان، کالاهای بازرگانی و مواد فرآوری شده تا 25 درصد و محصولات لبنی نیز با 10 درصد تخفیف در میادین میوه و تره بار به فروش می رسند، توضیح داد: گوشت مرغ، تخم مرغ، گوشت تازه و منجمد گوسفند و گوساله در میادین میوه و تره بار به صورت ویژه عرضه می گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه به منظور تأمین رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات، 245 میدان و بازار میوه و تره بار تهران تا 30 دقیقه قبل از اذان مغرب یعنی تا ساعت 19 و 30 دقیقه باز هستند، اعلام کرد: همچنین برای کنترل هر چه بیشتر، نظارت ها بر میادین میوه و تره بار در طول ماه مبارک رمضان افزایش می یابد و تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا به وسیله ارائه محصولات باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب در سبد خرید خانوارها سهم داشته و کوشش کنیم تا سفره های سحر و افطار خانواده ها در این ماه مبارک کوچک نگردد.

4145

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3781

به "طرح ضیافت میادین میوه و تره بار به مناسبت ماه مبارک رمضان شروع شد، اعلام قیمت بعضی اقلام خوراکی ویژه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ضیافت میادین میوه و تره بار به مناسبت ماه مبارک رمضان شروع شد، اعلام قیمت بعضی اقلام خوراکی ویژه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید