عباسی: از اول هم با حضور در عمان مسئله ای نداشتیم، منتظر اقدام فدراسیون هستیم

به گزارش مجله نماشو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: با توجه به اینکه هر سه تیم ایرانی توافق نموده ایم در یک کشور میزبان باشیم باید منتظر اقدام فدراسیون فوتبال بود.

عباسی: از اول هم با حضور در عمان مسئله ای نداشتیم، منتظر اقدام فدراسیون هستیم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

سعید عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آخرین وضعیت میزبانی نمایندگان ایران از حریفان عربستانی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: با مسائل پیش رو به نظر می آید امکان اینکه در کشور های ازبکستان و امارات میزبان حریفان عربستانی باشیم، خیلی کم است و با توجه به اینکه هر سه تیم ایرانی توافق نموده ایم در یک کشور میزبان باشیم باید منتظر اقدام فدراسیون فوتبال بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه میزبانی در امارات از لحاظ هزینه به نفع باشگاه های ایرانی بود تمایل داشتیم در این کشور از عربستانی ها میزبانی کنیم اما تیم ذوب آهن به خاطر اختلاف زمان بازی اش چندان با امارات موافق نبود. از طرفی امارات هم از جمله کشور های عربی بود که علیه ایران موضع گرفته بود. با این شرایط احتمالش خیلی کم است که در این کشور میزبان رقبای عربستانی باشیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا میزبانی تیم های ایرانی از نمایندگان عربستانی در عمان قطعی شده است یا نه، توضیح داد: از ابتدا هم مسئله ای برای میزبانی از تیم های مذکور در عمان نداشتیم اما به دلایلی که گفتم کشورهای امارات و ازبکستان را پیشنهاد دادیم که تا الان امکان برگزاری بازی ها در این دو کشور فراهم نشده است. با این شرایط با نامه نگاری فدراسیون با کشور عمان به احتمال خیلی قوی در این کشور میزبان تیم های عربستانی باشیم.

36

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 573

به "عباسی: از اول هم با حضور در عمان مسئله ای نداشتیم، منتظر اقدام فدراسیون هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: از اول هم با حضور در عمان مسئله ای نداشتیم، منتظر اقدام فدراسیون هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید