عضو هیات رئیسه شورای شهر : حذف تیم استقلال در رقابت های آسیایی اتفاق بدی بود

به گزارش مجله نماشو، یک عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از حذف تیم استقلال در رقابت های آسیایی انتقاد کرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر : حذف تیم استقلال در رقابت های آسیایی اتفاق بدی بود

به گزارش خبرنگاران، شربیانی در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: در نخستین جلسه سال 1402 شورای اسلامی شهر تهران تذکری در خصوص موضوع کم آبی در تهران دارم. موضوعی که مسئله ای جدی در کشور قلمداد می گردد و هر چه به ماه های گرم سال نزدیک می شویم این مسئله جدی تر می گردد در حالیکه باید از امروز و در همه روزهای سال مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به گزارشات سنوات قبل، شهرداری تهران در حوزه بهره گیری از پساب و بازچرخانی آب اقدامات بسیار خوبی را انجام داده، لذا به حوزه وزارت نیرو پیشنهاد می کنم از تجربه شهرداری در این حوزه استفاده کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مقرر شده در سال 1402 استفاده از پساب به 52 میلیون متر مکعب افزایش پیدا کند و ما نیز به عنوان اعضای شورا تحقق این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. بعلاوه در افق 1410 مقرر شده استفاده از پساب به 145 میلیون متر مکعب افزایش پیدا کند و بی تردید این تجربه خوب باید مورد توجه قرار گیرد. در تهران 75 منبع ذخیره آب در سطح شهر ایجاد شده است.

شربیانی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه در آخرین جلسه سال گذشته در خصوص اهمیت عایدیهای پایدار، شهرداری تهران لطفی را ارائه نموده است، اضافه کرد: 1500 میلیارد تومان از محل توزیع قبوض عوارض شهرداری حاصل شده که با پیشرفت 40 درصدی شهرداری در کسب عایدیهای پایدار موضوع مهمی رقم خورده است. بعلاوه 2600 میلیارد تومان در حوزه عایدیهای پایدار برای شهرداری تهران کسب عایدی در سال گذشته صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر لزوم ایجاد نشاط در جامعه گفت: دو تیم پرسپولیس و استقلال تیم های فرا استانی با طرفداران بسیار زیاد قلمداد می گردد. وظیفه اصلی مسئولین در دولت ایجاد امید، نشاط و آینده روشن در همه حوزه هاست اما در ابتدای سال با بی تدبیری، تیم استقلال از رقابت های آسیایی حذف شد و توجیحی که وزیر در این خصوص آوردند این بود که پول پرداخت شده ولی در جای دیگری هزینه شده است.

شربیانی ادامه داد: متأسفانه این تیم ها به مکان جدال های سیاسی تبدیل می گردد و اتفاقات بدی در آنها رقم می خورد این اتفاق یعنی حذف تیم استقلال نیز اتفاق بدی بود که رقم خورد و موجب ناامیدی طرفداران میلیونی این تیم شده است. امیدواریم پاسخ مناسبی به احساسات پاک این طرفداران داده گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5224

به "عضو هیات رئیسه شورای شهر : حذف تیم استقلال در رقابت های آسیایی اتفاق بدی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیات رئیسه شورای شهر : حذف تیم استقلال در رقابت های آسیایی اتفاق بدی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید