علائم ابتلا به امیکرون چیست؟

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، از آنجایی که سویه اُمیکرون کووید همچنان در سراسر بریتانیا توسعه می یابد، دانشمندان داده های علائم موارد مثبت ثبت شده در مطالعه ZOE کووید را تجزیه و تحلیل کردند و جدیدترین داده های لندن، منطقه ای که اُمیکرون بیشتر از سایر منطقه ها بریتانیاست را با داده های اوایل اکتبر زمان همه گیری سویه دلتا مورد مقایسه قرار دادند.

علائم ابتلا به امیکرون چیست؟

پنج علامت اصلی در هر 2 دوره شامل آبریزش بینی، سردرد، خستگی(خفیف یا شدید)، عطسه و گلو درد بود.

با این حال بعضی از دست دادن اشتها و مه مغزی را به عنوان علائم رایج سویه اُمیکرون گزارش نموده بودند.

این یافته ها با دسته کوچکی از داده های مشارکت کنندگان با نتایج PCR مثبت مشکوک به اُمیکرون یا تایید عفونت اُمیکرون مطابقت دارد.

در این تحقیق ذکر شده است: ممکن است برای بعضی تعجب آور باشد که چرا دولت بریتانیا هرگز دستورالعمل های مربوط به علائم کووید را فراتر از سه علامت کلاسیک به روزرسانی ننموده است. ماه ها پیش نتایج تحقیق کووید ZOE به شناسایی بیش از 20 علامت عمدتا خفیف و شبیه سرماخوردگی یاری کرد.

این مطالعه اضافه نمود: هر گزارش در برنامه ZOE بر اساس داده هاست و ما در هفته های آینده تحقیقات بیشتری در خصوص مشخصات علائم اُمیکرون انجام خواهیم داد.

داده های کروناویروس بریتانیا نشان می دهد که 93 هزار و 45 نفر در 17 دسامبر و 477 هزار و 229 نفر در هفت روز گذشته به کووید مبتلا شدند. این اندازه نسبت به هفت روز قبل 132 هزار و 836 نفر(38.6 درصد) افزایش داشته است.

ZOE برنامه نظارتی رایگان و با همکاری کالج کینگ و شرکت علوم اطلاعات بهداشتی ZOE تهیه شده و در دسترس کارکنان بهداشتی و عموم مردم که مایل به مشارکت در تحقیق هستند، قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار جامعه را از صفحه جامعه دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2156

به "علائم ابتلا به امیکرون چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علائم ابتلا به امیکرون چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید