فیلمنامه نویسان شیرازی به چالش دعوت شدند

به گزارش مجله نماشو، مدیر انجمن سینمای جوان فارس گفت: کارگاه کاربردی بررسی فیلمنامه های نوشته شده از طریق هنرمندان و فیلمسازان استان با عنوان چالش فیلمنامه در شیراز به صورت هفتگی برگزار می شود.

فیلمنامه نویسان شیرازی به چالش دعوت شدند

ابراهیم شیشه گر گفت: کارگاه کاربردی بررسی فیلمنامه های نوشته شده از طریق هنرمندان و فیلمسازان فارس باعنوان چالش فیلمنامه برگزار می شود، این برنامه در مرحله نخست با هدف هم افزایی فیلمنامه نویسان، شناخت و معرفی نویسندگان کمترشناخته شده، ارتقای سطح کیفی فیلمنامه های نگارش شده از طریق هنرمندان استان و ارائه فیلمنامه های مطلوب به کارگردانان برای ساخت، شروع به کار خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه انجمن سینمای جوانان فارس با استفاده از اساتید مجرب و تکیه بر فعالیت های کارگاهی در پی ارائه سرفصل های تخصصی معین شده به علاقه مندان است، گفت: در این کارگاه کاربردی، فیلم نامه های نوشته شده از طریق هنرمندان و فیلمسازان شیرازی بررسی می شود.

شیشه گر گفت: بررسی مولفه های روایی و انواع فیلم های داستانی، آشنایی با مولفه های درک و تحلیل فیلم و نمایش فیلم های کوتاه داستانی، انیمیشن و تجربی از جمله بخش های این کارگاه آموزشی است که ویژه علاقمندان برگزار می شود.

او گفت: شروع جلسات نیز از چهارشنبه، 26 مرداد 1401، ساعت 17 خواهد بود و مدت زمان هر جلسه دو ساعت است.

به گفته مدیر انجمن سینمای جوان فارس، قرار است سلسله نشست های چالش فیلمنامه چهارشنبه ها به صورت ثابت هفتگی و با مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با هدف نقد، بررسی و مرور آثار فیلمنامه نویسان استان در فرهنگسرای انتظار شیراز به آدرس: فلکه قصردشت، خبایان وکلا، کوچه صاحب الامر، بعد از امام زاده محمد (ع) شود.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5116

به "فیلمنامه نویسان شیرازی به چالش دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمنامه نویسان شیرازی به چالش دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید