تور فیلیپین: فیلیپین از مسافران بین المللی واکسینه شده استقبال خواهد نمود

به گزارش مجله نماشو، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، فیلیپین از مسافران بین المللی واکسینه شده استقبال خواهد نمود.

تور فیلیپین: فیلیپین از مسافران بین المللی واکسینه شده استقبال خواهد نمود

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

مقامات دولتی فیلیپین در ابتدا قصد داشتند در ماه دسامبر درهای این مجمع الجزایر را به روی ورود گردشگری بین المللی باز نمایند، اما افزایش تعداد موارد ابتلا به COVID-19 که به گونه اُمیکرون معروف است، آغاز مجدد گردشگری را به تاخیر انداخت.

وزیر گردشگری فیلیپین، برنا رومولو پویات گفت که شرایط قرنطینه را برای گردشگران خارجی از 10 فوریه (22 بهمن 1400) حذف خواهد نمود. بازدیدنمایندگان داخلی و بین المللی همچنان باید مدرک واکسیناسیون و تست منفی کرونا را برای ورود به کشور ارائه دهند.

رومولو پویات گفت که مسافران از 150 کشوری که ورود بدون ویزا به فیلیپین دارند، اجازه ورود به بیش از 7 هزار جزیره فیلیپین را خواهند داشت تا این حرکت یاریی باشد به تقویت مشاغل حوزه گردشگری و بهبود اقتصاد کل کشور.

وزیر گردشگری فیلیپین در بیانیه ای گفت: این اقدام بطور قابل توجهی به احیای مشاغل، در درجه اول در جوامع وابسته به گردشگری و در بازگشایی مشاغلی که قبلا تعطیل شده اند، یاری خواهد نمود.

سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی نیز آغاز به کاهش محدودیت های سفر نموده اند؛ تایلند دوباره درخواست های ورود به سفر را می پذیرد و سنگاپور و مالزی هم به عنوان بخشی از استراتژی زندگی با کووید محدودیت های مرزی بین کشورها را کاهش دادند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2143

به "تور فیلیپین: فیلیپین از مسافران بین المللی واکسینه شده استقبال خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: فیلیپین از مسافران بین المللی واکسینه شده استقبال خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید