قبل از خانه تکانی حتما این 6 کار را انجام دهید

به گزارش مجله نماشو، همین الان بعد از خواندن این مطلب دست به کار شوید و به سراغ دکوراسیون داخلی خانه تان بروید و آغاز به کار کنید.

قبل از خانه تکانی حتما این 6 کار را انجام دهید

هنوز هم فرصت برای بازسازی های کوچک و تغییرات ارزان در دکوراسیون داخلی خانه شما هست، هنوز هم می گردد تغییراتی را در خانه پدید آورد تا خانه ظاهری متفاوت و دلنشین به خودش بگیرد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان نکات تغییر دکوراسیون قبل از خانه تکانی می پردازیم.

تغییر دکوراسیون قبل از خانه تکانی

این کار به شما یاری خواهد نمود که زندگی شاداب تری را با آمدن فصل تازه و سال تازه تجربه کنید. حتی می تواند باعث شخصی سازی فضای داخلی خانه شما هم بگردد.

زیباکردن ورودی خانه از نکات تغییر دکوراسیون قبل از خانه تکانی

در ورودی خانه خود را رنگ کنید. این کار اولین برخورد مهمان ها و حتی خودتان را با خانه را هیجان انگیزتر می نماید. می توانید عکس هایی از خاطرات و روزهای خوشتان را به دیوارهای خانه آویزان کنید و از آن ها به عنوان به یک عنصر تزیینی بهره ببرید. اضافه کردن اجزای کوچک اما تاثیرگذاری مانند جا کلیدی هایی که به طبقه بندی و نظم دهی دکوراسیون داخلی خانه شما یاری می نماید را هم نباید فراموش کنید.

دکور آشپزخانه را تغییر دهید

شیرآلات آشپزخانه را عوض کنید. این ارزان ترین ایده برای ایجاد تغییر در دکوراسیون آشپزخانه است. یک یا دو دیوار تاثیرگذار خانه تان را رنگ کنید، کاغذ دیواری هم می تواند گزینه مناسبی برای این تغییر باشد، این بستگی به سلیقه و نظر شما دارد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این وسایل دور ریز اتاق خواب را تزیین کنید سر بزنید.

تغییراتی در سرویس بهداشتی از نکات تغییر دکوراسیون قبل از خانه تکانی

دیوارهای سرویس بهداشتی تان را با کاغذ دیواری های ضد آب بپوشانید تا جلوه و دکوراسیون داخلی آن ها عوض گردد. تجهیزات سرویس بهداشتی تان را عوض کنید، آینه ها، چراغ های روشنایی، سینک های روشویی و هر چیز دیگری که احتیاج به تغییر یا تعمیر دارد.

فرش های فانتزی را امتحان کنید

فرش هایی با پرزهای بلند را به دکوراسیون داخلی خانه تان بیاورید، این فرش ها به علت بافت متفاوت ترشان نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی خانه شما می شوند.

اضافه کردن وسایلی تازه به نشیمن از نکات تغییر دکوراسیون قبل از خانه تکانی

اگر اهل هنر هستید، یک تابلوی بزرگ هنری به دیوارهای خانه تان اضافه کنید، هر چیزی را که فکر می کنید قابلیت تبدیل شدن به گلدان دارد را برای کاشتن گل های بهاری بهره ببرید. قفسه ها و شلف های خانه را با استفاده از گلدان های کوچک و لوازم دکوری جلوه ای تازه ببخشید. رومبلی های تان را عوض کنید. رنگ رومبلی های تازهتان می تواند رنگی کاملا متفاوت و متضاد از رومبلی های قدیمی شما داشته باشد.

منبع: سایت چیدانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب این بشقاب های دیواری را در خانه بسازید +ویدیو را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5203

به "قبل از خانه تکانی حتما این 6 کار را انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از خانه تکانی حتما این 6 کار را انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید