فهرست برترین اکسسوری های مردانه برای دست

به گزارش مجله نماشو، اکسسوری های مردانه برای دست تاثیر زیادی در مجذوب کنندهیت یک مرد دارد. خانم های بسیاری به مردی که آستین های پیراهن خود را بالا زده و ساعت یا دستبند زیبایی به دست نموده جذب می شوند. این مورد آنقدر اهمیت دارد که بالا زدن آستین یک ترند مجذوب کننده و همیشگی از دید خانم ها است.به طور کلی دستان یک مرد نماد قدرت او است و اکسسوری هایی که برای دست استفاده می گردد اهمیت زیادی خواهند داشت. ما زیباترین اکسسوری های دست را برای مردان در اینجا معرفی خواهیم کرد تا بتوانید برای استایل های مختلف اکسسوری دلخواه و مناسب خود را به راحتی پیدا کنید.

فهرست برترین اکسسوری های مردانه برای دست

انگشتر

اکسسوری پر هوادار مردانه که این روزها پرهوادار شده است. انگشتر مدل ها و طرح های متنوعی دارد و افراد مختلفی از این اکسسوری استفاده می نمایند. مدل های قدیمی انگشتر با سنگ های تزئینی به شکل امروزی تر در طلافروشی ها ساخته می شوند و افراد زیادی به این مدل های تازه علاقه دارند.

حلقه ساده برای مردان متاهل مناسب است. حلقه یک مدل ساده اما شیک است که بیشتر افراد متاهل از آن استفاده می نمایند و برای افراد مجرد چندان جالب و خاص نیست. افراد مجرد انگشتر مردانه طلا با سنگ های قیمتی را به مدل های ساده ترجیح می دهند. این مدل ها برای متاهل ها نیز عالی است. یک اکسسوری ساده، خاص و لاکچری که برترین ترکیب را با سایر اکسسوری های طلا خواهد داشت. یک مدل انگشتر طلا مردانه زرد با قیمت مناسب به خوبی مکمل دستبند طلا مردانه است و زیبایی بیشتری را در کنار هم خواهند داشت.

ساعت

این اکسسوری محبوب بیشتر مردان خوش پوش است. ساعت اهمیت بسیاری زیادی در میان اکسسوری های مختلف دارد. نیازی به مراقبت چندانی ندارد و بسیار کاربردی است. برای هر موقعیت و شرایطی می توانید از ساعت بهره ببرید و تنها باید مدل مناسبی را انتخاب کنید.

  • ساعت اسپرت برای استایل اسپرت ورزشی و استایل خیابانی استفاده می گردد. ساعت های دیجیتال هم همین کاربرد را دارند و تناسب زیادی با استایل های کژوال، اسپرت و استایل خیابانی دارند. مدل های دیجیتال و لمسی که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند جدا از کاربردی بودن حالت تزئینی دارند و به همراه استایل های مختلف استفاده می شوند.
  • ساعت رسمی یا کلاسیک از مدل هایی است که هرگز از مد نمی افتد. بیشتر مردان هوادار مدل های بند فلزی و بند چرمی هستند و این ساعت های کلاسیک همواره با استایل های مختلف و مخصوصا استایل رسمی، الگانت و کژوال عالی هستند. داشتن 1 ساعت کلاسیک زیبا و خاص برای مهمانی و دورهمی ها کافی است و می توانید تنها از همین مدل برای موقعیت های مختلف کاری و مهمانی ها بهره ببرید. ساعت بندفلزی طلایی رنگ را با اکسسوری های طلا مانند گردنبند طلا مردانه نام، کارتیه یا ورساچه و بعلاوه انگشتر و دستبند طلا بهره ببرید. اگر می خواهید پوشش و اکسسوری های شما به خوبی نمایش داده شوند و توجه زیادی جلب کنید بی شک این اکسسوری ها برترین گزینه هستند.

دستبند

دستبند یک اکسسوری کلیدی است. این اکسسوری انواع مختلفی دارد و می توانید از آن با هر استایلی بهره ببرید. از ساده ترین استایل یعنی مینیمال تا استایل ماکسیمال دستبند به کارتان خواهد آمد. در ادامه انواع دستبند را با توجه به کاربرد آن شرح خواهیم داد.

  • دستبند چرم یکی از انواع دستبند است که با استایل های مختلفی استفاده می گردد. از استایل کلاسیک تا استایل مینیمال این دستبند کاربرد دارد. طراحی دستبند چرم کار دشواری نیست و شما می توانید مدل مورد نظر خود را از پینترست پیدا نموده و سفارش دهید و رنگ چرم را به انتخاب خودتان معین کنید.
  • دستبند طلا انواع مختلفی دارد. شما می توانید یک دستبند طلا مانند مدل های کارتیه یا ورساچه را انتخاب کنید یا دستبند چرم با پلاک طلا را به عنوان اکسسوری محبوب تان تهیه کنید. هر دو مدل تنوع بالایی دارند و بسته به نوع و وزن طلا قیمت های متفاوتی دارند. دستبند های چرم با پلاک طلا کمی اسپرت تر از دستبند تمام طلا است.
  • دستبند زنجیری تیتانیوم می توانند استایل شیکی به شما بدهند. می توانید یک ساعت نقره ای به رنگ دستبند خود در کنار آن بهره ببرید تا جلوه بهتری داشته باشند. برای یک دورهمی می توانید از این اکسسوری ساده بهره ببرید.
  • دستبند بافت بیشتر مناسب استایل های هنری یا استایل خیابانی است. مردان و پسران نوجوان این اکسسوری را به همراه تیشرت استفاده می نمایند.
  • دستبند مهره دار هم مناسب استایل اسپرت، هنری و استایل خیابانی است. این مدل ها تنوع بالایی در جنس و رنگ دارند. قیمت مدل های مهره دار مقرون به صرفه است و می توانید چند رنگ کاربردی از این اکسسوری را خریداری کنید و با لباس های مختلف بهره ببرید.

دستکش

دستکش یک اکسسوری خاص و تا حدی فصلی است. شما نمی توانید در فصل تابستان دستکش چرمی بپوشید اما برای فصل پاییز و زمستان این اکسسوری عالی و خاص است. دستکش های چرم در رنگ های مختلف و دستکش های بافتنی زمستانه با توجه به رنگ و استایل شما اکسسوری مناسبی برای فصل زمستان و پاییز هستند. مدل های چرمی دستکش را می توانید با کت چرمی و کفش یا نیم بوت چرمی ست کنید.

مچ بند

مچ بند یک اکسسوری اسپرت است که به همراه استایل اسپرت و لباس های ورزشی کاربرد دارد. مچ بند یک وسیله تخصصی است که ورزشکارانی مانند فوتبالیست ها و سخره نوردها از آن استفاده می نمایند و جنبه محافظتی برای مچ دست دارد.

کیف دستی

کیف دستی یک اکسسوری مردانه شیک و کلاسیک. این وسیله کاربردی از کیف پول بزرگتر است و تمامی وسایل شما شامل گوشی موبایل، مدارک، انواع کارت های بانکی و کارت های شناسایی در آن قرار می گیرند. این کیف های دستی کوچک برای استایل کلاسیک و مردانه مناسب هستند. نمی توانید با لباس های اسپرت با استایل خیابانی یک کیف دستی چرم در دست داشته باشید و این کمی تناقض ایجاد می نماید.

مواردی که در اینجا ذکر شد تنها اکسسوری های مناسب برای دست بودند. دنیای اکسسوری مردانه وسیع تر از این موارد است و استایل مردانه اکنون با تنوع بیشتری روبرو است. پوشیدن جوراب های رنگی، استفاده از دستمال گردن، کلاه های لبه دار و کلاه کپ، اکسسوری های مناسب استایل رسمی مانند گیره کراوات و دکمه سر دست، انواع گردنبند طلا و گردنبندهای مهره دار دست ساز و بسیاری دیگر از موارد در اکسسوری های مردانه جای می گیرند که تاثیر زیادی بر مجذوب کنندهیت استایل مردانه می گذارند. استفاده درست از اکسسوری تضمین استایلی مجذوب کننده برای شما خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5156

به "فهرست برترین اکسسوری های مردانه برای دست" امتیاز دهید

1 کاربر به "فهرست برترین اکسسوری های مردانه برای دست" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست برترین اکسسوری های مردانه برای دست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید