محدودیت های تردد در همدان

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/همدان فرماندار همدان گفت: از روز جمعه 8 فروردین، هیچ خودروی غیربومی حتی خودروهای پلاک شهرستان های دیگر استان تا 20 فروردین اجازه ورود به همدان را ندارد.

محدودیت های تردد در همدان

حسین افشاری افزود: به غیر از خودروهای ساکنان شهر همدان، اجازه تردد به هیچ خودروی دیگر داده نخواهد شد و افرادی که به هر علتی در این مدت به همدان سفر کردند باید هر چه سریع تر همدان را ترک کنند. خودروهای متخلف 500 هزار تومان جریمه و ماشین آن ها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی اظهار کرد: براساس طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور در قالب قطع زنجیره شیوع کرونا تمامی اصناف به غیر واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می کنند تا روز 20 فروردین باید تعطیل باشند و واحدهای صنفی که از این دستورالعمل تخلف کنند به مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

فرماندار همدان در ادامه بیان نمود: تمامی تفرجگاه ها و پارک های سطح شهر همدان از روز جمعه تعطیل بوده و هیچ کس اجازه اتراق در این مراکز را ندارد.

افشاری ادامه داد: بر اساس طرح قطع زنجیره شیوع کرونا، جهت گنج نامه از ساعت 6 ونیم صبح روز جمعه از میدان کوهنورد(عباس آباد) بسته خواهد بود و ساکنان این منطقه نیز برای تردد باید از شهرداری همدان مجوز بگیرند.

وی گفت: هم چنین تردد تمامی خودروهای غیربومی در جهت جاده حیدره، پارک خودروها در جهت بلوار ارم و تمامی جهتهای منتهی به این بلوار ممنوع است.

فرماندار همدان افزود: براساس طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور تمامی ادارات به جز دستگاه های خدمات رسان با 30 درصد از نیروهای خود پاسخ ارباب رجوع را خواهند داد.

افشاری افزود: کارمندانی هم که محل خدمت آنان شهرستان دیگری است باید مجوز تردد همراه داشته باشند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم که در پیشگیری و مبارزه با کروناویروس همکاری داشته به ویژه کادر درمان، پزشکان و پرستاران که پیشقراول مبارزه با کرونا هستند از همگان خواست تا در این طرح نیز همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3852

به "محدودیت های تردد در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های تردد در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید