محمد پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس با غیرت و قلب خود بازی کردند، عیار برانکو در لیگ قهرمانان معین شد

به گزارش مجله نماشو، محمد پنجعلی، پیشکسوت تیم پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیم برانکو مقابل السد قطر گفت: بازیکنان در این دیدار با غیرت و قلب خود بازی کردند.

محمد پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس با غیرت و قلب خود بازی کردند، عیار برانکو در لیگ قهرمانان معین شد

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم بچه ها شاهکار کردند و کار آنها قابل ستایش است. کار فنی پرسپولیس بسیار خوب بود و بازیکنان با غیرت و قلب خود بازی کردند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی بدنی بازیکنان پرسپولیس توضیح داد: با توجه اینکه پرسپولیس با مشکل کمبود بازیکن روبرو است، بدن بازیکنان بسیار آماده بود و خیلی خوب در بازی جواب داد. خصوصاً در بازی های آسیایی که فشار بازی ها زیاد است، دیدیم که بچه ها تا لحظه آخر شاداب در زمین می دویدند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که برانکو ایوانکوویچ کار بزرگی در دوران محرومیت پرسپولیس انجام داده است، گفت: اینجاست که عیار مربی معین می گردد، شما می بینید که برانکو در عین محرومیت کوچک ترین گلایه ای از این موضوع ننموده، چون می داند باید روی تیم خود سرمایه گذاری کند. همین موضوع هم باعث گردیده که پرسپولیس الآن به معنای واقعی یک تیم است. تیم برانکو در آسیا و لیگ برتر مدعی است و امیدوارم به خصوص در آسیا موفق باشد. گزارش روزنامه قطری از شکست السد: پرسپولیسی ها تمامی روزنه های نفوذ را بسته بودند

محمد پنجعلی در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس - السد مطرح کرد: اعتقاد دارم ما باید فکر کنیم بازی رفت مساوی گردیده و الآن احتیاج به یک بازی فکورانه و با حوصله در تهران داریم. نباید احساسی بازی کنیم، چون فوتبال حرفه ای است و ممکن است شرایط تغییر کند. درست است حمایت طرفداران را در بازی برگشت داریم و این هم یک امتیاز بزرگ برای پرسپولیس است، اما قطعاً باید تفکر حرفه ای داشته باشیم و بدانیم کار هنوز تمام نگردیده است.

وی در مورد عملکرد بازیکنان جوان پرسپولیس که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند نیز یادآور شد: درست است این بازیکنان شناخته گردیده نیستند، اما چندین سال است زحمت کشیده اند و نباید فراموش کنید برانکو هم با آن ها کار نموده است. الان تمام تیم امید پرسپولیس در اختیار برانکو است و به نظرم این یک گام بزرگ برای باشگاه است. خود این موضوع باعث ایجاد انگیزه در تیم های پایه باشگاه گردیده است. به نظرم این تفکر باید ادامه داشته باشد و یک روزی برسد که احتیاج به آوردن بازیکن از جای دیگر نداشته باشیم. حسین عبدی: السد زمانی گل خورد که همه توانش را برای گل زدن گذاشت، 90 دقیقه استرس داشتیم

آیا پرسپولیس با تمام محدودیت هایی که دارد می تواند قهرمان آسیا گردد؟ پیشکسوت تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش گفت: این تیم نشان داده قابلیت قهرمانی را دارد. یعنی کمبودها با ظاهر شدن چهره های جوان ترمیم گردیده است و بچه ها در چند بازی اخیر این خوش بینی را نزد طرفداران و پیشکسوتان ایجاد نموده اند که این تیم می تواند قهرمان آسیا گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2650

به "محمد پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس با غیرت و قلب خود بازی کردند، عیار برانکو در لیگ قهرمانان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس با غیرت و قلب خود بازی کردند، عیار برانکو در لیگ قهرمانان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید