مدل های بسیار شیک و جدید رنگ قرمز در اتاق خواب ، عکس 2015

به گزارش مجله نماشو، زمانی که صحبت از تزیین فضایی پرانرژی و در عین حال رمانتیک و عاشقانه می شود کمتر رنگی می تواند به قرمز برسد. رنگ قرمز در اتاق خواب یکی از بهترین گزینه ها برای بنمایش گذاشتن معماری داخلی شیک و ویژه درون اتاق است. حتی مقدار کمی از این رنگ می تواند کلاس دکوراسیون اتاق را چند درجه ارتقا دهد و فضای مرده ای که توسط رنگ های خنثی ایجاد شده تغییر دهند. اما زمانی که وقت استفاده از این رنگ فوق العاده در اتاق خواب می رسد احتمالا کمی مردد خواهیم بود زیرا فکر می کنیم قرمز می تواند به راحتی بر فضا غلبه کند. همچنین خیلی ها معتقد هستند رنگ قرمز هارمونی موجود در اتاق خواب محبوب آنها را بهم میریزد اما برای آن دسته از افرادی که جرات انجام این کار را دارند قرمز یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

مدل های بسیار شیک و جدید رنگ قرمز در اتاق خواب ، عکس 2015

تزیین دکوراسیون اتاق قرمز تماما در مورد ایجاد تعادل بین عناصر متفاوت در اتاق است در نتیجه بعضی ها از سایه های قوی این رنگ استفاده می کنند و بعضی دیگر ترجیح می دهند بصورت پراکنده و متناوب رنگ قرمز را در اتاقشان بکار ببرند. درست مانند نشیمن، رنگ قرمز در اتاق نیز باید تنها در سایه مناسب انتخاب شود زیرا تنها در اینصورت است که قرمز خود را به شکل زنده و پویا جزئی از دکوراسیون اتاق نشان خواهد داد.

قرمز یکی از بهترین انتخاب ها برای دیوارهای تاکیدی است بخصوص زمانی که دیگر دیوارهای اتاق از رنگ های خنثی و غیز جذاب استفاده می کنند. از آنجایی که بیشتر خانه دارها امروزه به سمت انتخاب رنگ های سفید یا خاکستری برای اتاق خواب خود می فرایند، قرمز راهی فوق العاده برای جذاب کردن و زندگی بخشیدن به دکوراسیون خواهد بود. معمولا دیوار پشت تخت خواب برای رنگ قرمز انتخاب می شود، بخصوص اگر تخت خواب و مبلمان اتاق در سبک مدرن طراحی شده باشند قرمز بیشترین تاثیر خود را بروی دکوراسیون می گذارد.

رنگ قرمز در اتاق خواب

منبع: اتاق
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3491

به "مدل های بسیار شیک و جدید رنگ قرمز در اتاق خواب ، عکس 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های بسیار شیک و جدید رنگ قرمز در اتاق خواب ، عکس 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید