معرفی هتل 5 ستاره سوفیتل مایل مونترال کانادا

به گزارش مجله نماشو، این هتل که دارای 258 اتاق در 17 طبقه است، در میدان فلوریدا طلایی مرکز شهر مونترال واقع شده است. با اندکی کاوش در منطقه اطراف هتل سوفیتل مایل مونترال Sofitel Mile Hotel Montreal Hotel می توانید بعضی از جاذبه های برتر منطقه را پیدا کنید. گالری های هنری، موزه ها، مراکز خرید لوکس و مراکز تفریحی شبانه تنها در در چند قدمی هتل هستند. مرکز بل با 5 دقیقه پیاده روی و دانشگاه مک گیل با 2 دقیقه پیاده روی در دسترس هستند. موزه هنرهای زیبای مونترال کمتر از 10 دقیقه پیاده روی تا هتل راه دارد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل سوفیتل مایل مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره سوفیتل مایل مونترال کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل سوفیتل مایل مونترال

در این هتل 4 ستاره امکاناتی از قبیل اینترنت بی سیم رایگان، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی در دسترس می باشد. این هتل همچنین دارای امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با 5 اتاق جلسه و فضای کنفرانس به مساحت 641 متر مربع می باشد. علاوه بر این مجهز به خدمات خشکشویی، خدمات حمل و نقل فرودگاهی با هزینه اضافی، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات ورزشی 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است.

پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز، آسانسور و بالابر، مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی)، دستگاه خودپرداز بانک و خدمات عروسی می باشد. روزنامه رایگان در لابی و پای و قهوه در مناطق مشترک پذیرای شماست. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های فرانسوی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی، عربی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل سوفیتل مایل مونترال

این هتل شامل امکانات تفریحی از جمله مرکز تناسب اندام، جکوزی و سونا می باشد، علاوه بر این، دارایامکانات اجاره دوچرخه، کتابخانه و یک کافه می باشد که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید.

رستوران هتل

رستوران رینویر Renoir: رستوران معاصر و با گل های تازه که غذاهای فصلی همراه با دسر را ارائه می دهد.

کافه لیLe : سقف بلند با پنجره های کف تا سقف، کف چوبی، جایگاه های چرمی از مشخصات این کافه است و ساندویچ، غذا های سبک، قهوه صبح، چای بعد از ظهر، انواع نوشیدنی را از صبح تا اواخر شب ارائه می دهد.

سرویس اتاق 24 ساعته می باشد.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق های این هتل دارای تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع می باشد. همچنین دارای ملافه های ضد آلرژی، میز مطالعه، سشوار، یخچال در صورت درخواست، ماکروویو، اتو و میز اتو و تلفن نیز است. اینترنت وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ سوپریور: این اتاق ها 29 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ دولوکس: این اتاق ها 34 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس: این اتاق ها 34 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ جونیور: این اتاق ها 53 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای چشم انداز کوه و حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 7 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 32 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 8 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 22 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 400 متر فاصله دارد. با تاکسی 1 دقیقه، با اتوبوس 4 دقیقه و پیاده 4 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 400 متر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 1 دقیقه ای، با اتوبوس 6 دقیقه ای و با پیاده 7 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 1 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 6 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 19 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 9 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه ای و پیاده 40 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 37 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 2 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 18 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 18 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 3 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 23 دقیقه ای و با اتوبوس 46 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل سوفیتل مایل مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، کبک H3A 2N3، مونترال، خیابان شربروک غربی 1155

1155 Sherbrooke St W, Montreal, QC H3A 2N3, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4610

به "معرفی هتل 5 ستاره سوفیتل مایل مونترال کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل 5 ستاره سوفیتل مایل مونترال کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره سوفیتل مایل مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید