معرفی هتل 5 ستاره جینگ تی لونگ اینترنشنال در پکن

به گزارش مجله نماشو، هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن Jingtailong International Hotel

از نظر موقعیت مکانی رقابت با این هتل 5 ستاره پکن، بسیار سخت می باشد چرا که هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن در خیابان ایست قرار گرفته است. این هتل به عنوان یک پایگاه عالی برای سفر های فرهنگی و تفریحی به پکن می باشد. محله دانگچنگ که این هتل 5 ستاره در آن واقع شده، یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به آثار تاریخی و تفریحی است. در ادامه تک تک امکانات رفاهی، تفریحی، و خدماتی هتل را به همراه فاصله آن تا جاذبه های گردشگری شهر پکن آنالیز می کنیم. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات منحصر به فرد هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن Jingtailong International Hotel را با هم مروری کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره جینگ تی لونگ اینترنشنال در پکن

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات رفاهی هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن

پارکینگ خصوصی در هتل وجود دارد و احتیاج به رزرو ندارد. ورود به هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. ضمناً حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند و یادتان باشد که آسانسوری در کار نخواهد بود بنابراین اگر حمل چمدان برایتان سخت بود، از باربر بخواهید تا چمدانتان را تا اتاق برایتان حمل کند.

از جمله امکانات رفاهی می توان به خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، دستگاه ای تی ام، خدمات خشکشویی، اتوکشی و نظافت که احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارد، انبار چمدان و صندوق امانات می باشد. فضایی مختص افراد غیر سیگاری و فضای مجزایی برای افراد غیر سیگاری، در این هتل در نظر گرفته شده است که در کنار تهویه مطبوع هوای تازه را برای شما فراهم می نماید و خدمات اتاق و حتی ورود و خروج ، به صورت شبانه روزی ارائه می گردد.

از مغازه های هتل، مخصوصا مغازه خرید سوغاتی سری بزنید شاید هدیه و سوغاتی برای عزیزانتان خریدید. امکانات فکس و فتوکپی به همراه مرکز تجاری و امکانات اتاق های ملاقات و جلسات اداری با پرداخت هزینه مشخصی در دسترستان قرار خواهد گرفت.

کارکنان هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن ، به زبان های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن

ممکن است دوست داشته باشید که سری به مرکز تناسب اندام و سلامتی هتل در طبقه پایین بزنید و از درمان های آبگرم یا جلسات تمرینی ورزشی استفاده کنید اگرچه هزینه اضافه ای برای شما در بر خواهد داشت. سری به آرایشگاه هتل بزنید و سپس روز خود را آغاز کنید.

رستوران تیلونگ Tailong منوی منتخبی از غذاهای چینی را سرو می نماید ضمناً بوفه صبحانه هم دارد. بطری های اب معدنی رایگان هستند.

امکانات اتاق های هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن

تلویزیون های صفحه تخت بزرگ، اتاق های تهویه مطبوع طراحی شده با رنگ های خنثی و مبلمان کلاسیک، یخچال، بطری آب معدنی رایگان و لوازم آرایشی- بهداشتی رایگان در حمام راحتی را در اتاق ها برای شما فراهم می نماید. فضای کاری به همراه میز کار، صندوق امانات و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا می تواند اطمینان بیشتری را برای شما مهمانان، مهیا کند. پرده های ضخیم اتاق ها از آمدن نور صبحگاهی به اتاق جلوگیری می نماید پس تا هر زمان که خواستید صبح ها، استراحت کنید. دستگاه چای ساز و قهوه ساز، روزنامه، تلفن، سشوار در حمام،دوش و فضایی برای افراد غیر سیگاری در اتاق ها، در نظر گرفته شده است.

برای رزرو اتاق در هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن، و یا دیدن عکس بیشتری از این هتل، سری به قسمت رزرو هتل پکن چین، در سایت خبرنگاران بزنید.

  • اتاق با نمایی رو به تیانان من: با مساحت 30 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین دارد.
  • اتاق استادیو: با مساحت 45 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین دارد.
  • اکسکیوتیو دابل یا دوقلو: با مساحت 20 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین یا دو تخت بزرگ یک نفره دارد.
  • سوئیت بیزینس: با مساحت 38 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین دارد.
  • استاندارد: با مساحت 30 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت کوئین یا دو تخت بزرگ یک نفره دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پکن

این هتل تنها 100 متر از خیابان پیاده روی کیانمن Qianmen، خیابان تجاری داشالان Dashalan، ایستگاه بزرگ لیو لائوژن Liu Laogen Grand Stage و ایستگاه مترو زوشیکو Zhushikou (خط 7) فاصله دارد. یعنی با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به این مکان ها خواهید رسید.

رستوران های معروف مادام تیسوود Madame Tussauds و کوانجوود روست داک Quanjude Roast Duck شعبه کیانمن Qianmen هر دو 500 متر تا هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن فاصله دارند. فاصله هتل 10 دقیقه از ایستگاه متروی کیانمن Qianmen، است و با 20 دقیقه پیاده روی از هتل به میدان تیانانمن و شهر ممنوعه می رسید. ایستگاه قطار پکن با 10 دقیقه رانندگی در دسترستان خواهد بود و فرودگاه بین المللی پکن تنها 40 دقیقه با تاکسی تا این محل اقامتتان راه خواهد داشت.

  • فاصله تا ایستگاه مترو ژوشیکو: 130 متر است که پیاده 5 دقیقه ای به آن می رسید.
  • فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: 1 کیلومتر است که با تاکسی حدود 11 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده هم طی کردن این جهت 17 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا موزه ملی چین:2 کیلومتر است که با تاکسی حدود 15 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده هم طی کردن این جهت 20 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا موزه نومیسماتیک بیجینگ چین:2 کیلومتر است که با تاکسی حدود 15 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده هم طی کردن این جهت 20 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا خیابان کارخانه کریستال های رنگی:2 کیلومتر است که با تاکسی حدود 15 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده هم طی کردن این جهت 20 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا دروازه ژنگیانگ: 1 کیلومتر است که با تاکسی حدود 11 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده هم طی کردن این جهت 15 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا میدان تیانانمن:6 کیلومتر است که با تاکسی حدود 20 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده هم طی کردن این جهت 25 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا شهر ممنوعه:8 کیلومتر است که با تاکسی حدود 20 دقیقه راه خواهید داشت. پیاده هم طی کردن این جهت 35 دقیقه طول خواهد کشید. با مترو حدود 50 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا ناحیه تجاری و مرکزی بیجینگ:8 کیلومتر است که با تاکسی حدود 15 دقیقه راه خواهید داشت. با مترو حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا کاخ تابستانی: 16 کیلومتر است که با تاکسی حدود 45 دقیقه راه خواهید داشت. با مترو حدود یک ساعت و 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی بیجینگ کاپیتال: 3 کیلومتر است که با تاکسی حدود یک ساعت تا هتل راه خواهید داشت. با خطوط مترو طی این جهت یک ساعت و 30 دقیقه طول خواهید کشید.
  • فاصله تا فرودگاه بیجینگ نانیان: 2 کیلومتر است که با تاکسی حدود 45 دقیقه تا هتل راه خواهید داشت. با خطوط مترو طی این جهت یک ساعت و 30 دقیقه طول خواهید کشید.

موقعیت هتل جینگ تی لونگ اینترنشنال پکن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

100050، چین، بیجینگ شی، دانگچنگ کیوظف خیابان 19 ژوشیکو ایست

19 Zhushikou E St, Dongcheng Qu, Beijing Shi, China, 100050

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 456

به "معرفی هتل 5 ستاره جینگ تی لونگ اینترنشنال در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره جینگ تی لونگ اینترنشنال در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید