مقاله: اره آتشی چیست : کاربردها و نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن

به گزارش مجله نماشو، یکی از ویژگی های جالب اره های آتشی این است که به منظور جلوگیری از کند شدن اره، آن را در هنگام حرکت برگشت و بازگشت به نقطه آغاز بالاتر از سطح کار حرکت می دهند.

مقاله: اره آتشی چیست : کاربردها و نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن

از این رو به دلیل راحتی و آسایش و همچنین افزایش سرعت و کاهش اتلاف وقت، دیگر از روش های سنتی برای برش کاری استفاده نمی شود و روش های سنتی جای خود را به استفاده از تجهیزات صنعتی برش کاری از جمله اره آتشی داده است.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم این دستگاه انواع مختلفی دارد و قیمت آن با توجه به اینکه چه نوع دستگاهی با چه مشخصات و قابلیت هایی خریداری می کنید متفاوت خواهد بود.

تازه کارهایی که می خواهند یک دستگاه برش آتشی بخرند همواره می پرسند که نکات مهم و قابل توجه در هنگام خرید اره آتشی چیست؟ ما در ادامه به چند نکته مهم در این خصوص اشاره نموده ایم:

اره های آتشی دارای یک میز کار هستند که مجهز به گیره نگهدارنده است. قطعاتی که می خواهد برش زده شوند درون این گیره محکم شده تا عملیات برش کاری به دقت انجام گیرد.

در این مقاله از ویکی ساختمون سعی کردیم تا پاسخ جامعی به این سوال دهیم که اره آتشی چیست؟ با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی درباره ویژگی های اره آتشی مشخصات فنی و کاربردهای آن، نکات ایمنی در هنگام استفاده از این وسیله و همچنین نکات قابل توجه در هنگام خرید آن را به دست می آورید که برایتان مفید است. اگر شما نیز تجربه خرید و یا استفاده از این وسیله را دارید می توانید در قسمت نظرات با ویکی ساختمون به اشتراک بگذارید.

منبع مقاله: اره آتشی چیست : کاربردها و نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2250

به "مقاله: اره آتشی چیست : کاربردها و نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: اره آتشی چیست : کاربردها و نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید