ملودی شرقی در کانادا ساخته می گردد، پیچ تند در پیش فراوری

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، در حالی که پیش فراوری فیلم سینمایی پیچ تند به کارگردانی قاسم جعفری برای شروع فیلمبرداری در روزهای نخست آبان ماه شروع شده، این کارگردان آخر هفته راهی کانادا شد تا مقدمات فراوری یازدهمین فیلمش را هم با عنوان ملودی شرقی در این کشور فراهم کند.

ملودی شرقی در کانادا ساخته می گردد، پیچ تند در پیش فراوری

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

دهمین فیلم: پیچ تند

دهمین فیلم قاسم جعفری با فیلمنامه ای از خودش و خسرو نقیبی داستان گروهی جوان است که به جاده می زنند تا روزهایی سرخوشانه را از سر بگذرانند غافل از این که سرنوشت دیگری در انتظارشان است. تاکنون حضور اشکان خطیبی، پریناز ایزدیار، شهرزاد جعفری، پردیس احمدیه و جمشید هاشم پور در این فیلم قطعی شده و قرار است به این جمع چند چهره جوان دیگر برای ایفای نقش های مکمل اضافه شوند.

مدیر فیلمبرداری کار تازه جعفری، مرتضی غفوری خواهد بود تا این فیلم جاده ای را که موضوعش حول موسیقی و جوانان می گذرد مقابل دوربین ببرد. پیش تر جعفری با حال وهوای مشابه پیچ تند دو فیلم سینمایی گرگ و میش و بازنده را کار نموده بود و خلاصه داستان فیلم می تواند یادآور پیروز ترین سریال او یعنی خط قرمز هم باشد. با تکمیل گروه فنی و تیم جلوی دوربین، فیلمبرداری پیچ تند ابتدای آبان ماه شروع خواهد شد.

یازدهمین فیلم: ملودی شرقی

فیلم دیگر جعفری که بلافاصله پس از اتمام فیلمبرداری پیچ تند در کانادا مقابل دوربین خواهد رفت، درباره ایرانیان مهاجر است اما محورش را یک داستان عاشقانه پیش خواهد برد.

ملودی شرقی همانند آخرین فیلم به نمایش درآمده جعفری یعنی پروانگی انگلیسی زبان خواهد بود و فیلمبرداری آن ژانویه 2016 در ونکوور کانادا شروع می گردد. سفر کارگردان هم در مرحله پیش فراوری فیلم قبلی، برای بازبینی لوکیشن ها و انتخاب عوامل غیرایرانی اجرا شده است. از ایران تنها فرهاد صبا به عنوان مدیر فیلمبرداری و یکی از چهره های سرشناس سینمای ایران به عنوان بازیگر اصلی مرد، او را در ملودی شرقی همراهی خواهند کرد و سایر عوامل همه از کانادا انتخاب خواهند شد. ملودی شرقی محصول Vortex cinema inc خواهد بود. آخرین فیلم قاسم جعفری عین شین قاف این روزها در نوبت اکران پاییز سینماهای کشور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 452

به "ملودی شرقی در کانادا ساخته می گردد، پیچ تند در پیش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملودی شرقی در کانادا ساخته می گردد، پیچ تند در پیش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید