منچستریونایتد به دنبال فروش پوگبا و لوکاکو در ازای 200 میلیون یورو

به گزارش مجله نماشو، باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد دو ستاره فرانسوی و بلژیکی خود را در ازای 200 میلیون یورو به فروش برساند.

منچستریونایتد به دنبال فروش پوگبا و لوکاکو در ازای 200 میلیون یورو

به گزارش خبرنگاران، باشگاه منچستریونایتد خود را آماده فروش پل پوگبا و روملو لوکاکو در تابستان پیش رو می کند. نشریه میرر انگلیس گزارش داده است که مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا به اطرافیانش گفته اطمینان دارد که این هافبک فرانسوی راهی رئال مادرید خواهد شد.

در سوی دیگر در حالی اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ نسبت به ماندن پل پوگبا در منچستریونایتد ابراز امیدواری کرده که مدیران این باشگاه تمایلی به حفظ ستاره جنجالی تیم شان ندارند و گفته می شود در صورتی که پیشهادی معادل 150 میلیون یورو دریافت کنند با جدایی او موافق خواهند کرد.

سران باشگاه منچستریونایتد همچنین نمی خواهند مانع جدایی روملو لوکاکو شوند، مهاجمی که مورد توجه دو باشگاه یوونتوس و اینتر قرار گرفته است. لوکاکو 27 ساله که تا سال 2022 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد، این فصل آنطور که باید به او بازی نرسیده و همین ممکن است او را برای جدای از سرخپوشان منچستر ترغیب کند.

بر اساس ادعای میرر، انتظار می رود باشگاه منچستریونایتد در ازای فروش دو ستاره فرانسوی و بلژیکی خود 200 میلیون یورو به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 248

به "منچستریونایتد به دنبال فروش پوگبا و لوکاکو در ازای 200 میلیون یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد به دنبال فروش پوگبا و لوکاکو در ازای 200 میلیون یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید