مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح هوش مصنوعی سامسونگ تا قطار فوق سریع چین

به گزارش مجله نماشو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح هوش مصنوعی سامسونگ تا قطار فوق سریع چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گروهی از پژوهشگران در موسسه پژهشی سامسونگ در مسکو پیروز شده اند نوعی الگوریتم هوش مصنوعی جدید طراحی نمایند که می تواند با یاری دیپ فیک تصاویر جعلیسه بعدی را به راحتی و تنها با یک عکس ساده ایجاد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در اظهار نظری ضد و نقیض به موضوع هواوی اشاره نموده و همزمان با این که این شرکت را خطرناک توصیف نموده، امکان قرارداد تجاری با هواوی را دور از ذهن ندانسته است. اظهار نظری ضد و نقیض که باعث بحث هایی متعدد شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با وجود آن که کاربران از مدت ها پیش انتظار عرضه آیفون 11 را می کشند اما اطلاعات رسمی مرتبط با این محصول هنوز به طور کامل اعلام نشده است. اما اخیرا بعضی جزئیات جدید در خصوص این گوشی اعلام شده که در نوع خود جالب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد این روزها سامسونگ در کوشش است به روزرسانی هایی گسترده برای انواع مدل های گوشی خود ارائه دهد و یکی از جدیدترین به روزرسانی ها متعلق به گوشی گلکسی A8s است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

انتها نخستین رندر از گوشی هوشمند ردمی k20 به عنوان پرچمدار جدید شرکت شیائومی منتشر شد. این رندر حاوی اطلاعاتی از بخش پشتی گوشی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چینی ها قطار فوق سریع خود موسوم به مگلو را با سرعتی فراتر از سرعت هواپیما معرفی کردند. این قطار با سرعت 600 کیلومتر بر ساعت حرکت خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 266

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح هوش مصنوعی سامسونگ تا قطار فوق سریع چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح هوش مصنوعی سامسونگ تا قطار فوق سریع چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید