تور نمایشگاه گوانجو: مکان های دیدنی گوانجو چین که در سفر به این شهر زیبا باید ببینید

به گزارش مجله نماشو، برج کانتون از جمله مکان های دیدنی گوانجو است که دارای معماری بی نظیر مدرن است و به برج تلویزیون معروف است و در بیشتر بازی های جام جهانی و بازی های ورزشی ملیتی مردم این شهر به وسیله این تلویزیون مرکزی بازی را دیدن می نمایند فرکانس های این برج بسیار قوی است و بزرگترین برج های مخابراتی در جهان محسوب می گردد.بیشتر مکان های گردشگری گوانجو معرف هنرهای به روز و وجدید هستند.

تور نمایشگاه گوانجو: مکان های دیدنی گوانجو چین که در سفر به این شهر زیبا باید ببینید

با تور نمایشگاه گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

مکان های دیدنی گوانجو:

وجود آسمان خراش ها و برج های زیبا و حیرت انگیز در گوشه و کنار چین زیبایی آن را دو چندان نموده است و در کنار آثار و بناهای تاریخی مانند کلیساها و کاخ ها نمای ویژه ای برای گردشگران خواهد داشت.

برج کانتون:

این برج دارای ارتفاع 459 متر است و دارای یک آنتن 600 متری است طراحی این برج به نحوی است که به آن بانوی کمر باریک گفته می شود وجود چراغ های درخشان رنگارنگ در زمان دید شب زیبایی این برج را دو چندان نموده است. در این برج می توان نماد زیبایی از سنت ها و مدرنیته را به صورت تلفیقی مشاهده کرد.

کلیسای جامع قلب مقدس:

این کلیسا از مکان های دیدنی گوانجو محسوب می شود و به وسیله امپراطوری فرانسه تأسیس شده است بیشتر وسایل مورد احتیاج برای ساخت این بنا از مرزهای فرانسه وارد چین شده اند و و با یاری کارگران چینی و مهندسان فرانسوی ساخته شده است.

موزه هنر عامه گوانگ دانگ:

این موزه در دوران حکومت سلسله کینگ ساخته شده است در ابتدا بنای این موزه به عنوان یک معبد خانوادگی طراحی شد و بعد برای مدرسه در نظر گرفته شد اکنون این بنا به عنوان موزه هنری در نظر گرفته می شود.

منطقه تفریحی چایم لانگ:

بیشتر گردشگران این منطقه را برای تفریحات آخر هفته خود در نظر می گیرند و در مرکز این منطقه سه مکان تفریحی با نام های جیانگ، زیانگ و چایم لانگ قرار گرفته است در این منطقه پارک آبی و سایر امکانات تفریحی قرار گرفته است.

پارک سافاری زیانگ جیانگ:

این پارک با وسعتی 130 هکتار از پارک های بزرگ چین است و یک منطقه محافظت شده محسوب می شود گونه های مختلفی از حیوانات بزرگ الجثه در این پارک ها نگهداری می شوند. که باعث شده است این پارک از جمله مکان های زیبا و یکی از دیدنی های گوانجو محسوب شود.

تالار موسیقی زینگ های

این تالار در جزیره ارشا و در میان باغ مجسمه واقع شده است. گروه ارکستر سمفونی گوانجو اجراهای خود را در این تالار به روی صحنه می برد. نام این تالار برگرفته از نام یکی از شخصیت های موسیقی دان معروف چینی و اهل گوانجو به نام زیان زینگ های می باشد که مجسمه ای از وی در مقابل این ساختمان قرار گرفته است. طراحی این ساختمان به شکل یک هذلولی چرخیده می باشد که از بتن ساخته شده و پوسته ای صدفی مانند ایجاد نموده است.

فضای داخلی این تالار از چوب پوشیده شده و واسطی برای انعکاس و انتشار صدا می باشد، منتشر نماینده هایی که به شکل نیمکره در بالای سن آویخته شده اند، موجب بهبود شنوایی بر روی سن شده و صدا های اولیه فراوری شده را به جایگاه های ردیف های جلویی منعکس می نمایند. به طور کلی طراحی این سالن، بر اساس ویژگی های آکوستیکی طبیعی بوده است.

بهشت چایم لانگ:

بهشت چایم لانگ شامل پارکی با وسعت بیش از شصت هکتار در حومه گوانجو منطقه پان یو بوده که در سال 2006 افتتاح شده است و شامل امکانات تفریحی زیادی از جمله شصت وسیله بازی می باشد؛ رولر کوستر این پارک با ارتفاع 61 متر و با سرعت 105 کیلومتر در ساعت از جمله بزرگترین رولر کوستر های دنیا می باشد. قسمتی از این پارک اختصاص به تفریحات آبی دارد و به دنیای آبی چایم لانگ معروفیت دارد.

باغ یونتای:

این باغ که در دامنه جنوبی کوه قرار گرفته است با وسعت 120 هزار متر مربع از جمله بزرگترین پارک های طراحی شده در چین می باشد که انواع گلها و گیاهان زینتی در آن پرورش داده می شود، طراحی های هنری منحصر به فردی در این باغ وجود دارد و شامل معماری شرقی و غربی در کنار یکدیگر می باشد، ضن اینکه با فرهنگ کهن و فرهنگ مدرن نیز سازگار است.

گوانجو از شهرهای گردشگری چین است که بسیار به روز و مدرن است و برای داشتن یک سفر رویایی می توانید این شهر دیدنی را به همراه خانواده خود تجربه کنید. بنابراین اگر علاقمند به دنیا گردی و آشنایی با مکان های دیدنی دنیا هستید، می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه با مجذوب کننده ترین و زیباترین مکان های گردشگری در سراسر دنیا آشنا شوید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5107

به "تور نمایشگاه گوانجو: مکان های دیدنی گوانجو چین که در سفر به این شهر زیبا باید ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور نمایشگاه گوانجو: مکان های دیدنی گوانجو چین که در سفر به این شهر زیبا باید ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید