نگاهی به طرح مفهومی خودرو الکتریکی جدید آئودی ، یک آفرود بازی حرفه ای با 4 موتور 320 کیلوواتی

به گزارش مجله نماشو، شرکت آئودی یک خودرو برقی جاده ای ویژه آفرود طراحی نموده است که از دید بسیاری، بی شباهت به یک هواپیمای کوچک نیست. این خودرو برقی قدرتی خیره کننده دارد.

نگاهی به طرح مفهومی خودرو الکتریکی جدید آئودی ، یک آفرود بازی حرفه ای با 4 موتور 320 کیلوواتی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، خودرو برقی جدید آئودی که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت آلمان معرفی شده است، یک وسیله نقلیه تمام الکتریکی برای ماجراجویی در فضای باز است.

قبل از رسیدن به معینات اصلی این را بخاطر بسپارید که این فقط یک طرح مفهوم است و ممکن است در راه فراوری تغییراتی داشته باشد یا حتی روند فراوری آن کاملا متفاوت با انتظارات باشد. این خودرو دارای چرخ های بزرگ، باتری قدرتمند با 400 تا 500 کیلومتر (248.5 تا 310.7 مایل) برد خارج از جاده و شیشه جلو بزرگ و پیچیده است. جایگاه های عقب جادار و درهای اتوماتیک و قابلیت های خودمختاری سطح 4 در جاده (به معنای این که وسیله نقلیه می تواند خود را در یک منطقه جغرافیایی معین کند) از دیگر معینات این خودرو محسوب می شوند.

پیشرانه AI: Trail از چهار موتور الکتریکی با خروجی 320 کیلوواتی و حداکثر گشتاور 1000 نیوتون متر (737.6 پوند فوت) تشکیل شده است. این باید بیش از اندازه کافی باشد تا روی هر تپه شیب دار بالا رود یا روی شن در امتداد جاده ای آسفالته به راحتی حرکت کند.

در فضای داخلی خودرو، فن های بدون پره جریان هوا را فراوری می نمایند. با تشکر از طراحی مناسب، سیستم های داخلی این خودرو کمترین میزان هدررفت انرژی را تجربه می نمایند. در صورت تمایل ، دوربین های داخل خودرو می توانند تصویری ویدئویی را فراوری نمایند که به وسیله وای فای به صفحه نمایش درایور منتقل می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 483

به "نگاهی به طرح مفهومی خودرو الکتریکی جدید آئودی ، یک آفرود بازی حرفه ای با 4 موتور 320 کیلوواتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به طرح مفهومی خودرو الکتریکی جدید آئودی ، یک آفرود بازی حرفه ای با 4 موتور 320 کیلوواتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید