نیمه دوم خرداد به اردو می رویم، تا انتها تیر برنامه ای نداریم

به گزارش مجله نماشو، فریبرز عسکری در انتها جلسه با رئیس فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین نامه فدراسیون جهانی تا 12 خردادماه کلیه مسابقات و برنامه ها به دلیل شیوع بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده و اگر تا آن موقع شرایط عادی و برنامه ای از سوی WT اعلام گردد تاریخ آن قبل از انتها تیرماه نخواهد بود و ما حداقل 40 روز زمان داریم تا نفرات خود را آماده حضور در تورنمنت ها کنیم.

نیمه دوم خرداد به اردو می رویم، تا انتها تیر برنامه ای نداریم

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم مردان فقط رقابتهای قهرمانی آسیا را پیش رو دارد، پس از بازگشت نفرات به اردو و تعیین شدن تاریخ و مکان برگزاری، فرصت کافی داریم تا با آمادگی مناسب به ملاقات رقبای آسیایی برویم. قبل از آن نیز احتمالاً چند تورنمنت را پیش رو خواهیم داشت که برای آماده سازی نفرات خود برنامه داریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو اضافه کرد: در این مدت تمرینات اعضای تیم ملی را رصد می کنیم. ولی واقعیت این است که سلامت ملی پوشان بیش از هر چیزی در اولویت است. در این خصوص نیز تابع وزارت ورزش و ستاد کرونا هستیم و در صورتی که مجوز آغاز تمرینات صادر گردد، تکواندوکاران به اردو دعوت می شوند.

عسکری در سرانجام ضن آرزوی سلامتی برای همه مردم دنیا و تشکر از مدافعان سلامت ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3793

به "نیمه دوم خرداد به اردو می رویم، تا انتها تیر برنامه ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه دوم خرداد به اردو می رویم، تا انتها تیر برنامه ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید