هتل لوکس والدورف آستوریا، دبی

به گزارش مجله نماشو، والدورف آستوریا دبی (Waldorf Astoria Dubai)، هتل و ریزورتی زیبا در مجمع الجزایر نخل جمیرا یا پالم جمیرا (Palm Jumeirah) است. این هتل مجلل زیر مجموعه گروه هتل های زنجریه هیلتون (Hilton HHonors / Waldorf Astoria Hotels & اقامتگاه) است.

هتل لوکس والدورف آستوریا، دبی

این هتل شیک در کنار آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است و در ساخت آن از معماری کاخ های عربستان الهام گرفته شده است.

دسترسی آسان هتل به مراکز خرید، اماکن تفریحی، رستوران های دلفریب، محل های برگزاری تفریحات شبانه و جاذبه های دبی از نقاط قوت آن به شمار می رود.

این استراحتگاه ساحلی از امکانات متعددی برخوردار است؛ از جمله: یک اسپای لوکس، یک زمین گلف حرفه ای، تور گردشگری، خدمات کرایه خودرو، صرافی 24 ساعته، کلوپ ویژه بچه ها که تحت کنترل و نظارت واقع شده است، 200 متر ساحل اختصاصی، یک استخر ویژه بچه ها، مرکز تناسب اندام و....

اتاق های زیبا و خوش طرح هتل از مبلمان تودوزی شده برخوردار بوده و هر اتاق دارای میز کاری، کتری برقی، I-Docking Station و ... است. از اتاق ها می توان مناظری زیبا از دریا، زمین گلف یا باغ را به تماشا نشست.

مهمانان والدورف آستوریا دبی قادرند به تفریحات و سرگرمی های مختلفی همچون تنیس، ماهیگیری، پاراسیلینگ و یا شنا در دو استخر با دمای کنترل شده بپردازند.

در این ریزورت شش رستوران و سالن (Lounge) فعالیت می نماید که در آنها انواع غذاهای بین المللی و محلی، استیک، کباب، غذاهای ژاپنی که به شیوه تپان یاکی (Teppanyaki) پخت می گردد، سوشی و غیره در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

مرکز تجاری هتل 24 ساعته فعالیت کرده و به ارائه طیف گسترده ای از خدمات بازرگانی از قبیل وای فای رایگان در محل های عمومی، خدمات چاپ و ... می پردازد.

هشت مکان برگزاری جلسه که به آخرین فناوری های صوتی تصویری مجهز است، از دیگر قابلیت های هتل محسوب می گردد.

والدورف آستوریا دبی از برج العرب پانزده کیلومتر، از برج خلیفه بیست و پنج کیلومتر، از اینترنت سیتی دبی دوازده کیلومتر، از دهکده دانش دبی (Dubai Knowledge Village) سیزده کیلومتر، از مرکز خرید دبی مال (Dubai Mall) بیست و پنیج کیلومتر، از خیابان ساحلی (JBR The Walk) پانزده کیلومتر و از فرودگاه بین المللی دوبی فقط پنجاه دقیقه فاصله دارد.

منبع: لست سکند
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4098

به "هتل لوکس والدورف آستوریا، دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لوکس والدورف آستوریا، دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید