هر اصفهانی با کارت ملی هر هفته امکان خرید 6 کیلوگرم مرغ را دارد

به گزارش مجله نماشو، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: هر یک از شهروندان اصفهانی در هر هفته میتوانند 6 کیلوگرم مرغ با نرخ مصوب را با ارائه کارت ملی خرید نمایند.

هر اصفهانی با کارت ملی هر هفته امکان خرید 6 کیلوگرم مرغ را دارد

به گزارش از ، اسماعیل نادری معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان نرخ هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم 25 هزار و 950 تومان است و غیر از این تخلف محسوب می گردد.

او اضافه نمود: مرغ با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان در بیشتر فروشگاه ها و شهرستان ها عرضه می گردد، اما بعضی فروشگاه های مرغ متأسفانه همچنان گران فروشی می نمایند با توجه به اینکه مرغ تحت پوشش سامانه رهتاب بین فروشندگان مرغ توزیع می گردد در صورت تخلف واحد خرده فروشی، سهمیه مرغ آن قطع می گردد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه فروشگاه های مرغ تنها به وسیله سامانه رهتاب می توانند مرغ خریداری نمایند، گفت: فروشندگان متخلف که به علت گران فروشی، سهمیه مرغ آن ها قطع می گردد دیگر امکان دسترسی به سامانه رهتاب و ثبت سفارش ندارند.

نادری با بیان اینکه در گشت و بازرسی های یک هفته اخیر دسترسی بیش از 10 واحد خرده فروشی مرغ متخلف به سامانه رهتاب قطع شد، اظهار داشت: فروشندگان باید مرغ را به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان بفروشند و اگر کشتارگاه یا توزیع نماینده هم در این زمینه تخلف می نماید، فوری به پشتیبانی سامانه رهتاب یا با شماره گیری 124 بازرسی سازمان صمت، تخلفات را گزارش نمایند تا با آن ها برخورد گردد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان جز معدود استان هایی است که مرغ با نرخ مصوب در بازار عرضه می گردد، اضافه نمود: برای کنترل بازار مقرر شد مصرف نمایندگان در هنگام خرید کارت ملی ارائه نمایند که در سامانه رهتاب ثبت می گردد و هر فرد با ارائه کارت ملی می تواند هفته ای 6 کیلوگرم مرغ بخرد و با توجه به ثبت در سیستم بیش از سهمیه امکان خریداری وجود ندارد.

منبع:مهر

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1840

به "هر اصفهانی با کارت ملی هر هفته امکان خرید 6 کیلوگرم مرغ را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر اصفهانی با کارت ملی هر هفته امکان خرید 6 کیلوگرم مرغ را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید