هشدار پلیس درباره روز سیزده بدر

به گزارش مجله نماشو، به گزارش تجارت نیوز، محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد تعطیلی بوستان ها و تفرجگاه ها در پایتخت اظهار کرد: همه ساله در روزهای دوازدهم و به ویژه سیزدهم فروردین خانواده ها در تفرجگاه ها و پارکهای پایتخت حضور پیدا می کنند، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تفرجگاه ها لازم است که شهروندان نیز از حضور در این فضاها به جد پرهیز کنند.

هشدار پلیس درباره روز سیزده بدر

وی با بیان اینکه شهروندان باید بدانند که تمام تفرجگاه ها و بوستان های پایتخت تعطیل است و نباید وارد آن شد گفت: به همین دلیل نیز ماموران پلیس در روزهای پیش رو اقدام به مسدود کردن تمام ورودی های پارک ها و تفرجگاه ها کرده و اجازه ورود خودروها و شهروندان به داخل آن را نخواهند داد.

مهماندار ادامه داد: همچنین ماموران در معابر اطراف و حاشیه پارک ها و تفرجگاه ها نیز مستقر شده و اجازه پارک خودرو و ورود به پارک ها را نخواهند داد.

وی تاکید کرد که این ممنوعیت برای تمامی بوستان ها و پارک های پایتخت از جمله بوستان چیتگر، دریاچه شهدای خلیج فارس، پارک های جنگلی سرخه حصار، لویزان، افرا، یاس و… و همچنین تمام بوستان ها از جمله آب وآتش، جمشیدیه، ساعی، لاله، ملت، پلیس، ولایت، آزادگان و … است و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه این اقدامات با هدف حفاظت از سلامت مردم و قطع چرخه انتقال کرونا اجرا شده است، گفت: درخواست ما از همه شهروندان این است که امسال سیزده بدر را در داخل خانه سپری کرده و از حضور در بوستان ها تفرجگاه ها و فضاهای عمومی پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 994

به "هشدار پلیس درباره روز سیزده بدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس درباره روز سیزده بدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید