هواوی تا چند روز دیگر جایگزین بخشی از اپلیکیشن های گوگل را عرضه می نماید

به گزارش مجله نماشو، هواوی امیدوار است با ارائه جایگزین سرویس های گوگل بتواند مسائل کاربران گوشی های اندرویدی فاقد اپلیکیشن­های گوگل را رفع کند. مدیرعامل بخش هند هواوی و آنر طی مصاحبه ای اعلام نموده که آن ها به وسیله همکاری با توسعه دهندگان مربوط به 150 اپلیکیشن برتر در هند قصد دارند این اپلیکیشن ها را تا سال آینده در اپ استور اختصاصی هواوی ارائه نمایند.

هواوی تا چند روز دیگر جایگزین بخشی از اپلیکیشن های گوگل را عرضه می نماید

این موضوع برای کشورهایی که شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام بسیار پرطرفدار هستند، اهمیت زیادی دارد زیرا این موارد هنوز در اپ استور هواوی حضور ندارند. از آنجایی که هواوی در کشورهای مختلف حضور قابل توجهی دارد، باید بتواند امکان دسترسی به اپلیکیشن های مهم موجود در پلی استور گوگل را فراهم کند.

هواوی می خواهد برای اپلیکیشن های محبوبی مانند یوتیوب، گوگل مپ، جیمیل و گوگل درایو جایگزین های خود را عرضه کند. این شرکت امیدوار است که فرایند مهاجرت به این سرویس ها آنقدر ساده باشند که کاربران بدون زحمت خاصی بتوانند از سرویس های گوگل به سمت این پلتفرم ها مهاجرت نمایند. اگرچه هنوز نمی توانیم در رابطه با میزان موفقیت این طرح اظهارنظر کنیم، ولی در هر صورت هواوی سخت مشغول کار است تا بتواند در این بازار بسیار رقابتی، مشتری های خود را از دست ندهد.

در حال حاضر معلوم نیست که نسخه های جایگزین اپلیکیشن های گوگل از چه مشخصه هایی بهره می برند. اگرچه اپلیکیشن هایی مانند گوگل درایو و گوگل مپ رقبای زیادی دارند، ولی مثلا در رابطه با یوتیوب باید بگوییم که چنین پلفترمی هیچ رقیب قابل توجهی ندارد. در این میان، هواوی اعلام نموده که تا سرانجام امسال میلادی (یعنی چند روز دیگر) جایگزین مربوط به سرویس­های مسیریابی، پرداخت، گیمینگ و پیغام رسان گوگل ارائه می گردد و باید ببینیم که جایگزین دیگر سرویس های گوگل چه زمانی آماده می شوند.

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4064

به "هواوی تا چند روز دیگر جایگزین بخشی از اپلیکیشن های گوگل را عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی تا چند روز دیگر جایگزین بخشی از اپلیکیشن های گوگل را عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید