هکر آمریکایی نینتندو محکوم شد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، این فرد که رایان هرناندز نام دارد، به علت هک کردن سیستم های رایانه ای شرکت نینتندو با هدف کلاهبرداری، سرقت اطلاعات و سوءاستفاده و نیز نگهداری از اقلام هرزه نگارانه مرتبط با بچه ها محکوم شده است.

هکر آمریکایی نینتندو محکوم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

وی با ارسال ایمیل های فریبنده و طراحی حملات موسوم به فیشینگ توانست در سال 2016 کنترل ایمیل یکی از کارکنان نینتندو را در دست بگیرد و از کلمه عبور وی برای جمع آوری اطلاعات در خصوص این شرکت در کنسول های بازی آن استفاده کرد و این اطلاعات را به طور عمومی افشا کرد. این هکر قبل از سال 2017 بعضی اطلاعات فنی مربوط به کنسول بازی سوئیچ را هم افشا کرد.

این هکر در سال 2018 توسط اف بی آی شناسایی شد و قول داد از تخلفات خود دست بردارد. اما وی مجدداً در ژوئن سال 2018 سیستم های نینتندو را هک کرد و این بار توسط پلیس دستگیر شد.

آنالیز ها نشان می دهد او به چند سرور شرکت نینتندو نفوذ نموده و اسرار حرفه ای بیشتری را سرقت نموده است. وی به سه سال زندان و پرداخت 259 هزار و 323 دلار جریمه محکوم شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 878

به "هکر آمریکایی نینتندو محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هکر آمریکایی نینتندو محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید