شرایط مبهم پتروشیمی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، تیم ریشه دار و با سابقه پتروشیمی بندر امام اول مهرماه و با تاخیر زیاد نسبت به دیگر تیم ها آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر 99 بسکتبال گفت با این حال و در آستانه برگزاری جلسه هماهنگی این رقابت ها، این تیم شرایط تعیین و شفافی برای حضور قطعی در مسابقات ندارد.

شرایط مبهم پتروشیمی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال

مسئولان پتروشیمی که به خاطر چگونگی تصمیم مدیران فدراسیون بسکتبال در رابطه با مختومه خاطرنشان کردن پرونده لیگ نیمه کاره 98 از دست آنها دلخور بودند در مهلت معین شده برای اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر از انجام اقدام لازم در این زمینه امتناع کردند اما در نهایت در راستای رایزنی های اجرا شده و به دنبال نشست رئیس هیات بسکتبال خوزستان (محمدرضا پیرعباسی) با مدیریت باشگاه پتروشیمی تصمیم به بازگشت به مسابقات گرفتند.

با وجود گذشت نزدیک به یک ماه، هنوز این بازگشت و حضور در لیگ امسال قطعی به نظر نمی رسد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال که پیش از این و بعد از اعلام بازگشت پتروشیمی به لیگ برتر خاطرنشان کرده بود حضور پتروشیمی در مسابقات قطعی نیست در گفتگو با خبرنگاران در این زمینه گفت: در رابطه با پتروشیمی و شرکت این تیم در مسابقات بیشتر از طریق رسانه ها مطلع شدیم. این موضوع به صورت شفاهی هم به فدراسیون اعلام شد اما تا به امروز هیچ اطلاع رسانی و مکاتبه رسمی در این زمینه نداشته ایم.

وی شرح داد: لازمه حضور در لیگ برتر اعلام رسمی به فدراسیون است در حالی که تا به امروز نامه ای در این زمینه و در رابطه با شرایط پتروشیمی به دستمان نرسیده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه 16 تیم برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر اعلام آمادگی کرده اند، خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله باقی مانده تا زمان برگزاری نشست هماهنگی لیگ برتر (سه شنبه) و عدم اعلام آمادگی رسمی پتروشیمی، بعید است که این تیم در مسابقات شرکت کند. به احتمال خیلی زیاد لیگ را با همان 16 تیم برگزار می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، پتروشیمی در حالی با شرایط مبهم در لیگ امسال روبرو شده که قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی غرب آسیا را در کارنامه دارد. این تیم سال گذشته هم یکی از مدعیان اصلی در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بود و این مهم را با ایستادن در رده دوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی مسابقات اثبات کرد.

با همه اینها این تیم برای مسابقات امسال با شرایط کاملاً مبهمی روبرو شده که البته به نظر می رسد ایجاد برخی تغییرات در ساختار باشگاه بی ارتباط با آن نیست.

اخیراً اماکن ورزشی که تحت مالکیت پتروشیمی بودند طبق دستور برخی مسئولان به یک شرکت خدماتی در ماهشهر واگذار شده اند. در نتیجه تیم هایی که در قالب این باشگاه و با نام پتروشیمی قصد حضور در مسابقات را داشته باشند باید برای تمرین و مسابقات شان سالن اجاره کنند. همین مسئله برای ادامه فعالیت های تیم های پتروشیمی در رشته های مختلفی محدودیت ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1334

به "شرایط مبهم پتروشیمی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مبهم پتروشیمی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید