ویسی: دینمان را به طرفداران ادا کردیم

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: بازیکنانمان با احساس مسئولیت به میدان رفتند و دینشان را به طرفداران ادا کردند.

ویسی: دینمان را به طرفداران ادا کردیم

به گزارش ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر پس از دیدار مقابل تیم فوتبال ملوان اظهار کرد: بازیکنانمان با احساس مسئولیت به میدان رفتند و دینشان را به هواداران ادا کردند.

او در ادامه اضافه کرد: با این که می دانستیم ملوان تیم جوان و بسیار خوبی است، اما مقابل این تیم به برد محکوم بودیم. تیم ملوان هفته گذشته در یک بازی بزرگ تیم مدعی آلومینیوم را شکست داد و ما کار سختی داشتیم، زیرا آن ها برای برد به بوشهر آمدند. تیم ملوان تیمی جوان و خوب بود، اما ما مقابل هوادارانمان با تمام وجود بازی کردیم و بازیکنانمان با احساس مسئولیت به میدان رفتند و دینشان را به آن ها ادا کردند. او همچنین اضافه کرد امیدوار هستم که 3 امتیاز بازی آخرمان را هم کسب نموده و به لیگ برتر صعود کنیم.

ویسی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا گل اول تیم شاهین در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است بیان نمود: آن قدر درگیر جو استادیوم بودم که متوجه سالم یا آفساید بودن گل نشدم.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره نتایج کسب شده توسط سایر تیم ها نیز گفت: به نتایج سایر تیم ها کار نداریم و فقط روی بازی های تیم خودمان تمرکز می کنیم و با تمام وجود در بازی آخر به مصاف حریفمان خواهیم رفت.

ویسی در ادامه اضافه کرد: صعود به لیگ برتر دست خودمان است و با کسب 3 امتیاز می توانیم خودمان سرنوشتمان را رقم بزنیم. او همچنین ابراز امیدواری کرد که در آخرین هفته مسابقات به همراه هواداران این تیم جشن صعود بگیرد.

میثاقیان: خونه به خونه پنجمین تیمی بود که مانع از سقوط آن شدم

گل گهر صدرنشین ماند / شهرداری ماهشهر یک قدم به سقوط نزدیک شد

عملکرد ضعیف تیم های خوزستانی در لیگ آزادگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4647

به "ویسی: دینمان را به طرفداران ادا کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: دینمان را به طرفداران ادا کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید