پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های پاراتکواندو در بازی های پارالمپیک توکیو طی روزهای 11 تا 13 شهریورماه در سالن ماکوهاری مسه توکیو برگزار می گردد. مراسم قرعه کشی و جلسه سرپرستان و مربیان پاراتکواندو با حضور نمایندگان 37 کشور برگزار گردید. این جلسه با حضور دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، ناظر فنی فدراسیون جهانی، سیدمحمد پولادگر عضو هیأت نظارت بر رقابت های پاراتکواندو در پارالمپیک توکیو، رئیس کمیته داوران و مسئول برگزاری این رقابت ها پیگیری و در مورد موارد لازم مواردی مطرح گشت.

پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

طبق برنامه زمان بندی اعلام شده، روز نخست (پنجشنبه - 11 شهریورماه) رقابت های اوزان 61- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد که در این روز ایران نماینده ای ندارد. روز دوم (آدینه - 12 شهریورماه)، مسابقات اوزان 75- کیلوگرم مردان و 58- کیلوگرم زنان انجام می گردد که مهدی پوررهنما نماینده ایران است.

بر اساس قرعه کشی اجرا شده مهدی پور رهنما نماینده وزن 75- کیلوگرم ایران در این رقابت ها با رنکینگ دوم المپیکی پس از یک دور استراحت ساعت 13:30 به وقت محلی (9 به وقت تهران) در گام نخست به مصاف برنده ملاقات فاتح چلیک از ترکیه و ابراهیم سیه از سنگال می رود.

روز سوم (شنبه - 13 شهریورماه)، مسابقات اوزان 75+ کیلوگرم مردان و 58+ کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد که اصغر عزیزی و رایحه شهاب نمایندگان کشورمان در این روز هستند.

اصغر عزیزی در وزن 75+ کیلوگرم که را رنکینگ دوم پس از یک دور استراحت در اولین ملاقات ساعت 13:45 به وقت محلی (9:15 به وقت تهران) به مصاف برنده مبارزه امیرالی از قزاقستان و مولینا از کاستاریکا می رود.

رایحه شهاب هم در وزن 58+ کیلوگرم با رنکینگ 12 ساعت 10:30 به وقت محلی (6 به وقت تهران) در اولین گام با گولجونوی ناایموا از ازبکستان می رود و در ادامه با شوکو اتا از ژاپن خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2326

به "پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید