پهلوان: همه کوشش خود را برای پیروزی انجام دادیم، تصمیم داور اشتباه بود

به گزارش مجله نماشو، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: همه کوشش خود را برای کسب 3 امتیاز و پیروزی مقابل پرسپولیس انجام دادیم، اما متاسفانه به تساوی دست پیدا کردیم. - اخبار ورزشی -

پهلوان: همه کوشش خود را برای پیروزی انجام دادیم، تصمیم داور اشتباه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، احسان پهلوان پس از تساوی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: شرایط جوی باعث شده بود بازی برای هر دو تیم سخت گردد. همه کوشش خود را برای کسب 3 امتیاز و پیروزی مقابل پرسپولیس انجام دادیم اما متاسفانه به تساوی دست پیدا کردیم.

وی در خصوص آفساید اعلام شدن گل احسان حاج صفی مطرح نمود: هنوز صحنه گل حاج صفی را ندیدم اما احساس می کنم توپ پس از برخورد به سر شجاع خلیل زاده به احسان رسید و تصمیم داور در آفساید اعلام کردن گل اشتباه بود.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص حرکت طرفداران تراکتورسازی و آوردن پرچم ژاپن به استادیوم، مطرح نمود: فکر می کنم طرفداران ما به خاطر سوگیتا پرچم ژاپن را به استادیوم آورده باشند، فکر نمی کنم این کار طرفداران ما به خاطر شکست پرسپولیس مقابل کاشیمای ژاپن باشد. طرفداران تراکتورسازی سوگیتا را دوست دارند و در دیدارهای گذشته نیز پرچم ژاپن را برای حمایت از این بازیکن به استادیوم می آوردند.

پهلوان در خصوص جو استادیوم و فحاشی طرفداران دو تیم مطرح نمود: در بازی حواس من به این موضوع نبود و تحت تاثیر بازی چیزی را نمی شنیدم. اما فکر می کنم کری خواندن طرفداران دو تیم طبیعی است.

وی در خاتمه در خصوص وضعیت خدمت سربازی خود مطرح نمود: خدمت سربازی من در خاتمه فصل به خاتمه می رسد و باید تا آن موقع صبر و در خصوص آینده تصمیم گیری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4870

به "پهلوان: همه کوشش خود را برای پیروزی انجام دادیم، تصمیم داور اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهلوان: همه کوشش خود را برای پیروزی انجام دادیم، تصمیم داور اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید