حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، شعار طرفداران پرسپولیس در واکنش به حرکت تبریزی ها، درخواست شجاعی از سیدجلال

به گزارش مجله نماشو، طرفداران تراکتورسازی با شیطنت دوباره خود در استادیوم آزادی باعث بر هم خوردن جو استادیوم شدند. - اخبار ورزشی -

حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، شعار طرفداران پرسپولیس در واکنش به حرکت تبریزی ها، درخواست شجاعی از سیدجلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

در مراسم پیش از بازی بازیکنان پرسپولیس با بنری که روی آن یاد و خاطره شهدای 4 آذرماه اندیمشک را زنده نگه داشته بود وارد زمین شدند.

برانکو و محمد تقوی خوش و بش بسیار گرمی با یکدیگر داشتند. مسعود شجاعی نیز که سابقه بازی زیر نظر برانکو در تیم ملی را دارد، به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با سرمربی سابق خود عکس یادگاری گرفت.

تماشاگران پرسپولیس بازهم شعارهایی علیه فروزان سر دادند.

محمد تقوی از ابتدای مسابقه کنار زمین جنب و جوش زیادی داشت و با شاگردانش صحبت می کرد.

با آغاز بازی بارش باران نیز شدیدتر شد و طرفداران برای در امان بودن به قسمت های مسقف استادیوم پناه بردند.

در دقیقه 16 داور خطای سیامک نعمتی را روی بازیکن تراکتورسازی اظهار داشت که این تصمیم داور با واکنش و اعتراض شدید برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ همراه بود.

طرفداران تراکتورسازی پس از حواشی که در هفته های گذشته پیرامون تشویق تیم کاشیما ژاپن در تبریز پیش آمده بود، بار دیگر چند پرچم کشور ژاپن را به استادیوم آوردند که این اقدام آنها با واکنش و شعارهای شدید طرفداران پرسپولیس همراه شد.

پس از این اتفاق جو استادیوم از حالت عادی خارج شد و طرفداران به شدت علیه هم شعار دادند.

در دقیقه 26 پس از درگیری بازیکنان در زمین، مسعود شجاعی از سید جلال حسینی خواست تا جو را آرام کند. گرشاسبی: در پرسپولیس بلاتکلیف نیستم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2930

به "حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، شعار طرفداران پرسپولیس در واکنش به حرکت تبریزی ها، درخواست شجاعی از سیدجلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، شعار طرفداران پرسپولیس در واکنش به حرکت تبریزی ها، درخواست شجاعی از سیدجلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید