پیشنهاد سه کروم بوک ارزان قیمت و کیفیت خوب برای آموزش آنلاین و کار در خانه

به گزارش مجله نماشو، در ایران بازار تبلت ها و لپ تاپ های رده پایین و ارزان قیمت حسابی داغ شده است. هجوم دانش آموزان و دانشجویان به بازار لپ تاپ ها باعث شده این دستگاه ها هواداران زیادی پیدا نمایند و هم گران تر شوند و هم بر محبوبیت آن ها افزوده گردد.

پیشنهاد سه کروم بوک ارزان قیمت و کیفیت خوب برای آموزش آنلاین و کار در خانه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

اما این شرایط فقط مختص ایران نیست و در کل دنیا، به دلایلی مانند آموزش از راه دور و کار در خانه، دستگاه های پردازشی ارزان قیمت بازار داغی پیدا کردند. از جمله دستگاه های کروم بوک که ایده آل دانش آموزان هستند و همین طور افرادی که باید در خانه کارهای ساده ای مانند ویرایش مطالب را انجام دهند.

هنوز می توان در بازار لپ تاپ هایی با سیستم عامل کروم بوک و قیمتی بین 200 تا 300 دلار یافت که به اندازه کافی سریع و قوی هستند تا بشود چند برگه در مرورگر کروم باز و چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کرد.

کروم بوک های با صفحه نمایش عظیم تر خواستار بیشتری دارند اما همواره نمی توان معیار انتخاب را اندازه یک نمایشگر کروم بوک قرار داد. اگر قصد خرید لپ تاپ ارزان قیمتی غیر ویندوزی دارید؛ نگاهی به فهرست پیشنهادی ما شامل ارزان ترین و بهترین دستگاه های کروم بوک زیر بیندازید:

سامسونگ کروم بوک 4 پلاس با قیمت 299 دلار

دستگاه +Chromebook 4 یکی از ارزان ترین و بهترین لپ تاپ هایی است که در بازار می توان یافت و تا سال 2026 هم آپدیت های سیستم عامل کروم را دریافت می نماید.

این لپ تاپ فاقد صفحه نمایش لمسی یا کاربری های 2 در 1 است اما از یک پردازنده اینتل سلرون N4000 با 4 گیگابایت رم بهره می برد. نکته اصلی اینجا است که به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1080p مجهز است که یک فزونی عظیم نسبت به لپ تاپ های در همین رده قیمتی است.

اچ پی کروم بوک 14 ای با قیمت 289 دلار

اگر کروم بوک سامسونگ مطابق سلیقه شما نیست؛ گزینه بعدی پیشنهادی ما کروم بوک 14a اچ پی است که مشخصاتی مانند پردازنده، رم، فضای ذخیره سازی، صفحه نمایش و رزولوشن یکسانی دارد ولی از بلندگوهای بهتری برخوردار است.

دستگاه اچ پی Chromebook 14a هم تا ژوئن 2026 از پشتیبانی سیستم عامل کروم برخوردار و در فروشگاه های مختلفی در دسترس است.

لنوو کروم بوک دوت با قیمت 249 دلار

اگر دنبال لپ تاپی سبک، جمع و جور و قابل حمل هستید؛ احتمالا با قیمت 250 دلار چیزی بهتر از لنوو Chromebook Duet پیدا نکنید.

در واقع، این دستگاه یک تبلت با صفحه کلید قابل جداشدن است. بنابراین، وقتی کار روزانه خود را تمام کردید؛ می توانید صفحه نمایش این کروم بوک را به دست بگیرید و با آن فیلم تماشا نموده یا بازی کنید. صفحه نمایش لمسی دارد و در پیکربندی های مختلف ارائه شده است.

مدل رده پایین این کروم بوک از پردازنده مدیاتک هلیو P60T با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی عرضه شده است. یک صفحه نمایش 10 اینچی لمسی با رزولوشن فول اچ دی دارد و از ورودی قلم نوری پشتیبانی می نماید.

خوش بختانه، این تبلت 2 در 1 تا ژوئن سال 2028 از آپدیت های سیستم عامل کروم گوگل استفاده می نماید و برای سال های طولانی خیال شما بابت به روز بودن دستگاه راحت است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1352

به "پیشنهاد سه کروم بوک ارزان قیمت و کیفیت خوب برای آموزش آنلاین و کار در خانه" امتیاز دهید

862 کاربر به "پیشنهاد سه کروم بوک ارزان قیمت و کیفیت خوب برای آموزش آنلاین و کار در خانه" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد سه کروم بوک ارزان قیمت و کیفیت خوب برای آموزش آنلاین و کار در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید