چگونه می توان فرش ماشینی کاشان را غیرحضوری از کارخانه خریداری نمود؟

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: برای اطلاع از قیمت فرش ماشینی 12 متری و یا سایر سایزها و خرید فرش به صورت غیرمستقیم و بدون واسطه کافیست به وب سایت فرش کاشان مراجعه کنید.

چگونه می توان فرش ماشینی کاشان را غیرحضوری از کارخانه خریداری نمود؟

برای اطلاع از قیمت فرش ماشینی 12 متری و یا سایر سایزها و خرید فرش به صورت غیرمستقیم و بدون واسطه کافیست به وب سایت فرش کاشان مراجعه کنید. در داخل سایت فرش کاشان امکانات متنوعی وجود دارد و می توانید تصاویر انواع فرش های ماشینی کاشان را در طرح و رنگ و سایزهای استاندارد مختلف مشاهده نمایید.

گفتنی است که تصاویر تمامی فرش ها به صورت کاملا طبیعی و بدون نوردهی و ادیت هستند. ازاین رو می توانید با اطمینان خاطر از واقعی بودن طرح و رنگ فرش و با قیمتی ارزان فرشی زیبا متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود سفارش دهید و با پرداخت بیعانه پس از چند روز درب منزل به راحتی تحویل بگیرید.

فرش های کاشان معمولا در سایزهای استاندارد 6، 9 و 12 متری فراوری می شوند که می توانید با مراجعه به سایت یکی از آن ها را انتخاب کنید و سفارش دهید. اما اگر در جستجوی یک فرش با سایز خاصی هستید نیز کافیست با کارشناسان فروش ما مشورت کنید و فرش مد نظر خود را با ابعاد دلخواه سفارش دهید.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

فرش هایی که دارای سایز غیر استاندارد هستند معمولا باید به صورت جفتی سفارش داده شوند، البته امکان سفارش دهی فرش های بسیار بزرگ به صورت تک نیز امکان پذیر است.

مراحل خرید فرش ماشینی از سایت فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان شرایط ویژه ای را برای کاربران در نظر گرفته است تا تمامی افراد بتوانند با مراجعه به وب سایت مجموعه فرش مد نظر خود را خریداری کنند. برای خرید فرش ماشینی کاشان به وسیله سایت کافیست مراحل زیر را طی کنید.

  • انتخاب نوع طرح فرش ماشینی
  • انتخاب تراکم و شانه فرش ماشینی
  • انتخاب سایز و ابعاد فرش

پس از انتخاب این موارد و تکمیل عملیات خرید باید مبلغی را به عنوان بیعانه واریز کنید و پس از بازه زمانی مشخص شده فرش به وسیله پست یا تیپاکس به آدرس شما ارسال می گردد.

خرید اقساطی فرش از سایت کارخانه کاشان

یکی از روش های خرید مستقیم از سایت کارخانه کاشان خرید به صورت اقساطی با استفاده از چک های صیادی است. در مراجعه به سایت و انتخاب فرش پس از انتخاب گزینه فروش اقساطی خریدار باید یک سوم مبلغ کل سفارش را به صورت نقد پرداخت نماید و مابقی مبلغ به صورت 12 فقره چک یک ماهه یا 6 فقره چک دوماهه دریافت می گردد.

گفتنی است که اگر پرداخت به صورت ماهیانه انجام گردد نرخ کارمزد 18% خواهد بود اما درصورتی که پرداخت به صورت دو ماهه باشد نرخ کارمزد 21% حساب می گردد. بعلاوه اگر مشتری بتواند پرداخت اقساط را کوتاه تر نماید کارمزد کمتری از او دریافت خواهد شد.

هزینه ارسال فرش در خرید از سایت کارخانه کاشان

در هنگام خرید فرش سجاده ای یا سایر مدل های فرش کاشان از سایت، اگر پیش از ارسال فرش ها هزینه به طور کامل پرداخت گردد و تسویه حساب صورت بگیرد، ارسال به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می گردد. اما اگر خرید به صورت اقساطی انجام گردد و یا اینکه گزینه پرداخت در موقع تحویل انتخاب گردد، هزینه ارسال بار بر عهده مشتری خواهد بود. در این روش مشتریان موظف به پرداخت 10% بیعانه و پرداخت مابقی به نزدیک ترین دفتر تیپاکس محل سکونت خود هستند.

گفتنی است که در روش تسویه حساب نقدی و کامل ارسال به صورت رایگان خواهد بود و قیمت فرش در زمان تحویل فرش به مشتری تغییر نخواهد کرد. ازاین رو می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که با محدودیت بودجه روبرو نیستند.

خرید فرش ماشینی از سایت کارخانه کاشان چه مزایایی دارد؟

یکی از ساده ترین و برترین روش های خرید فرش، خرید به صورت اینترنتی و مستقیم از کارخانه است. این روش مزایای بسیاری برای مشتری دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • صرفه جویی در هزینه
  • صرفه جویی در وقت
  • امکان مشاهده انواع طرح و رنگ های فرش و مقایسه آن ها با یکدیگر
  • قابلیت مشاهده ویژگی های مختلف فرش از جمله الیاف فرش، شانه و تراکم
  • وجود امکاناتی مانند گارانتی تعویض فرش، ارسال رایگان فرش، پرداخت درب منزل

با وجود چنین قابلیت ها و مزایایی می توان یک خرید مطمئن تر و لذت بخش را با قیمتی مناسب تجربه نمود.

سخن پایانی

فرش کاشان یکی از زیباترین فرش های موجود در بازار است که هواداران بسیاری دارد. قیمت فرش ماشینی 12 متری کاشان نسبت به سایر فرش های ماشینی به سایزهای 9 متری و 6 متری با شانه و تراکم مشابه بالاتر است. اما با مراجعه به سایت کارخانه کاشان می توان انواع فرش ها در طرح و رنگ های مختلف را به قیمت درب کارخانه و قیمتی ارزان تر به صورت نقد و اقساطی خریداری نمود.

بنابراین اگر در پی خرید با کیفیت ترین و زیباترین فرش 1500 شانه ،فرش 1200 شانه ،فرش 1000 و 700 شانه کاشان با قیمتی مناسب هستید پیشنهاد می کنیم که حتما به وب سایت کارخانه فرش کاشان یا لینک سایت فرش مراجعه کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5246

به "چگونه می توان فرش ماشینی کاشان را غیرحضوری از کارخانه خریداری نمود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه می توان فرش ماشینی کاشان را غیرحضوری از کارخانه خریداری نمود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید