کامران قاسمپور از تیم صنایع مازندران اخراج شد!

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، فردین قنبری سرپرست تیم کشتی آزاد صنایع مازندران با اعلام این خبر گفت: باشگاه صنایع از همان شروع مسابقات لیگ برتر به تمام تعهدات خود در مقابل کشتی گیران عمل کرد و رفتار حرفه ای ایجاب می نماید که آزادکاران نیز به قراردادی که منعقد می نمایند پایبند باشند اما متأسفانه کامران قاسمپور قهرمان شایسته کشتی ایران و دنیا اقداماتی را انجام داد که مجبور شدیم با او قطع همکاری کنیم.

کامران قاسمپور از تیم صنایع مازندران اخراج شد!

قنبری با بیان اینکه کشتی ورزش پهلوانی است و باید اخلاق مداری سرلوحه باشد توضیح داد: کامران قاسمپور برای همه ما عزیز است اما اگر قرار باشد در ورزش اصول و رفتار حرفه ای را رعایت نکنیم و از چارچوب ها خارج شویم نه تنها به ورزشکار یاری نکرده ایم بلکه آینده ورزش اول کشور را نیز به بحران کشانده ایم.

وی درباره آخرین تصمیم مسئولان باشگاه در مورد کامران قاسمپور گفت: کامران قاسمپور به علت عدم همکاری از ابتدای مسابقات لیگ و نارضایتی مربیان و بعلاوه مصاحبه بدون هماهنگی کادر فنی و اعلام عدم حضورش در دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ، برابر با قرار داد منعقد شده از فهرست تیم خارج و باشگاه استرداد وجه پرداختی را خواستار شد.

سرپرست تیم کشتی آزاد صنایع مازندران گفت: باشگاه صنایع نسبت به تعهدات خود کاملاً پایبند بوده، لیکن با در نظر گرفتن جلسه حضوری کادر فنی در منزل کامران قاسمپور (4 آذر) تصمیم قطع همکاری اتخاذ شده است.

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد قرار است روز 19 آذرماه در سالن 12 هزارنفری آزادی برگزار گردد. در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شرکت داروسازی سهند ارس با فولادین ذوب آمل و بعلاوه صنایع مازندران با دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2013

به "کامران قاسمپور از تیم صنایع مازندران اخراج شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامران قاسمپور از تیم صنایع مازندران اخراج شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید