کاوه: اولویت ما المپیک است اما برای مسابقات جهانی نروژ هم برنامه داریم

به گزارش مجله نماشو، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد تاکید دارد که هرچند اولویت با بازی های المپیک توکیوست اما کادرفنی برای مسابقات جهانی 2021 نیز برنامه ریزی نموده است.

کاوه: اولویت ما المپیک است اما برای مسابقات جهانی نروژ هم برنامه داریم

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط مصدومیت امین طاهری گفت: دکتر گفته که باید سه هفته دست او در گچ باشد، با این شرایط او قادر به حضور در جام پلیکونه نیست و با توجه به اینکه فرصتی برای جایگزینی وجود ندارد، تیم با دو کشتی گیر به ایتالیا می رود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جام بین المللی تختی به نوعی انتخابی تیم ملی نیز خواهد بود، تاکید نمود: باید صبر کرد. برنامه ای که کادرفنی تیم ملی داده، متفاوت است، البته جام تختی هم در این برنامه دیده شده، این جام در راستای برنامه های ملی است. ما سال آینده علاوه بر رقابت های المپیک، مسابقات دنیای نروژ را هم در پیش داریم که بعد از المپیک در همه اوزان برگزار می گردد، بنابراین در کنار اینکه اولویت اصلی مان قطعا رقابت های المپیک خواهد بود اما برای مسابقات قهرمانی دنیا هم برنامه داریم. مطمئنا انتخابی که خواهیم داشت به نوعی این دنیای را هم در برمی گیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: کادرفنی برنامه هایش را تا دنیای ارائه می دهد و نوع انتخاب معین می گردد. باید کمی جلوتر برویم تا معین گردد برنامه به چه شکل خواهد بود.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد با اشاره به بعضی نقدها از نحوه انتخابی تیم ملی گفت: بعضی این روزها انتقاد می نمایند درحالیکه ما فضایی برای انتخابیِ باز با توجه به بحث کرونا نداریم. ما حتی برای رده های پایه هم که انتخابی گذاشتیم، با شرایط ویژه و در 4 استان است. با وجود کرونا، واقعا برگزاری مسابقات عظیم سخت است، اما با این وجود کادرفنی برنامه هایش را داده است و طبق آن پیش می رویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3186

به "کاوه: اولویت ما المپیک است اما برای مسابقات جهانی نروژ هم برنامه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: اولویت ما المپیک است اما برای مسابقات جهانی نروژ هم برنامه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید