کتاب التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد نقد و آنالیز می گردد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، برنامه چراغ مطالعه که فصل تازه خود به کتب روان شناسی اختصاص داده است، در ششمین قسمت از این فصل به آنالیز کتاب التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد خواهد پرداخت.

کتاب التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد نقد و آنالیز می گردد

کتاب التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد به بچه ها دیروز و بزرگسالان امروز اشاره دارد که در خانواده های ناکارآمد رشد یافته اند؛ کسانی که از دوران نوزادی پیغام های مشوش و تحریف شده ای از والدینشان دریافت نموده اند، مثل تو دوست داشتنی یا ارزشمند نیستی، بی احساس باش، به خودت و دیگران اعتماد نکن، حرف نزن

این اثر نوشته لی والاس توسط مریم تقی پور ترجمه و به تلاش انتشارات سایه سخن چاپ و منتشر شده است.لی والاس در این کتاب نشان می دهد که برای داشتن دوران کودکی شاد هیچوقت دیر نیست! کودک دیروز که بزرگسال امروز است، می تواند فرایند باز آفرینی را تجربه و به درستی رشد کند و از نو دوران بزرگسالی شادی را تجربه کند.

مریم تقی پور، مترجم کتاب التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد در این قسمت از برنامه جوابگوی سوالات کوروش علیانی خواهد بود.

ششمین قسمت چراغ مطالعه امشب 11 مرداد ماه ساعت 21 به روی آنتن شبکه چهار می رود. بازپخش این برنامه یکشنبه 12 مرداد ساعت 17 و آدینه 17 مردادماه ساعت 9 صبح خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1211

به "کتاب التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد نقد و آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد نقد و آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید