کتاب رایگان برای کادر درمانی کشور انگلیس

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، انتشارات اشت شعبه بریتانیا اعلام کرده است که در ایام مبارزه با ویروس کرونا به صورت رایگان کتاب الکترونیک در اختیار کارکنان و کادر درمانی پزشکی این کشور قرار می دهد. اشت بوک گروپ بنگاه چاپ و نشر کتاب و متعلق به اشت است که بزرگترین شرکت چاپ و نشر در فرانسه و سومین ناشر بزرگ تجاری و آموزشی در جهان است.

کتاب رایگان برای کادر درمانی کشور انگلیس

این انتشارات با راه اندازی وب سایتی بسته کاملی از کتاب های الکترونیک رایگان به جبران زحمت این روزهای کادر درمانی انگلیس در اختیار آنها قرار داده است. این سایت با همکاری سایت ebook.com از تاریخ 15 آوریل(27فروردین) راه اندازی شده و قرار است کار خود را تا اواخر ماه می میلادی ادامه دهد.

مسئولان انتشارات اشت می گویند ایده راه اندازی خدمات ارائه کتاب رایگان به پزشکان و پرستاران از یک ایمیل متعلق به یکی از پرستاران انگلیسی آمده است. دیوید شلی مدیر شعبه بریتانیا انتشارات می گوید: کتاب های الکترونیک رایگان با همکاری تمام بخش های این انتشارات تهیه شده است که شامل بیشتر موضوعات می شود.

وی در پستی توئیتری نوشت: ما در شرایط کنونی مدیون کادر درمانی کشور هستیم و با این کار سعی کردیم بخشی از زحمات پزشکان و پرستاران را جبران کنیم. آنها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و این خدمات کمترین کاری بود که می توانستیم انجام دهیم.

این مدیر انتشاراتی در انگلیس نوشت: در این زمان حساس و پراسترس مطالعه کتاب بهترین گزینه برای همه مردم است. ما در انتشارات اشت سعی می کنیم تا جای ممکن بتوانیم کتاب های رایگان برای کادر درمانی و مردم فراهم کنیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1038

به "کتاب رایگان برای کادر درمانی کشور انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب رایگان برای کادر درمانی کشور انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید