کلوپ: برای کسب سهمیه هر کاری که از دست مان ساخته باشد انجام خواهیم داد

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از فزونی تیمش مقابل برنلی گفت که تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هر کاری که لازم باشد، انجام خواهد داد.

کلوپ: برای کسب سهمیه هر کاری که از دست مان ساخته باشد انجام خواهیم داد

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) با رجحان 3 بر صفر در خانه برنلی به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کردند و حالا شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در هفته پایانی این رقابت ها دارند، پس از این ملاقات گفت: بیشتر از این نمی توانستم راضی باشم. این فصل برای ما فصل دشواری بود و آخرین باری که ما در جمع چهار تیم برتر بودیم، ماه فوریه بود و پس از آن خیلی به پیروزی نرسیده بودیم.

وی اضافه کرد: در هشت یا 10 بازی اخیر، ما به جهت درست بازگشتیم. اگر روز شنبه پیروز به شکست کریستال پالاس شویم، احتمالاً سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهیم کرد. این دیوانه کننده است که ما اینقدر به کسب سهمیه نزدیک شده ایم، اما هنوز پیروز به انجام این کار نشده ایم. این درست مثل این می ماند که در بازی نیمه نهایی به پیروزی رسیده ایم و راهی فینال شده ایم. ما در بازی پایانی برای کسب سهمیه هر کاری که از دست مان ساخته باشد، انجام خواهیم داد.

لیورپول در حال حاضر با 66 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و بالای سر خود چلسی 67 امتیازی را می بیند و لسترسیتی 66 امتیازی هم در رتبه پنجم جای دارد. در هفته پایانی لیورپول پذیرای کریستال پالاس است، چلسی در خانه استون ویلا به میدان می رود و لسترسیتی از تاتنهام میزبانی می نماید تا دو سهمیه به جامانده لیگ قهرمانان بین این سه تیم تقسیم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1719

به "کلوپ: برای کسب سهمیه هر کاری که از دست مان ساخته باشد انجام خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: برای کسب سهمیه هر کاری که از دست مان ساخته باشد انجام خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید