یاری یک میلیارد و 410 میلیون تومانی یک خیّر برای ساخت مسکن مددجویان

به گزارش مجله نماشو، یکی از خیّران تهرانی در جهت تکمیل پروژه 352 واحدی مسکن کمیته امداد استان تهران در شهرستان پیشوا، مبلغ یک میلیارد و 410 میلیون تومان به این نهاد یاری کرد.

یاری یک میلیارد و 410 میلیون تومانی یک خیّر برای ساخت مسکن مددجویان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته استان تهران در نشست با یکی از خیّران که یک میلیارد و 410 میلیون تومان به منظور تکمیل و تحویل به موقع 352 واحد مسکن مددجویی این نهاد در شهرستان پیشوا یاری نموده است، به منظور ارج نهادن به خدمات ارزشمند این خیّر، با اهداء لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از وی تقدیر کرد.

وی در این نشست به نقش خیّران در یاری به برطرف مسائل خانواده های تحت حمایت تأکید کرد و گفت: توانمندی جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، تنها با منابع دولتی امکان پذیر نیست و به مشارکت خیّران و انفاق احتیاج دارد.

پرپنچی اضافه کرد:کمیته امداد یکی از نهاد های متولی در حوزه توانمندسازی افراد آسیب پذیر جامعه است که برای انجام مأموریت های خود به یاری های خیّران احتیاج دارد و افراد نیک اندیش نقش مهمی در پیروزیت این نهاد برای خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف تحت حمایت دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، احتیاج های متعددی از جمله معیشت، مسکن و اشتغال دارند، اعلام کرد: با توجه به شرایط سخت مالی، زندگی برای خانواده های تحت حمایت این نهاد نیز سخت تر شده و یاری های خیّران برای توانمندی و کاهش دغدغه های آنها، تأثیر بسزایی دارد.

سلیمان آقایی رنجبر، رئیس کمیته امداد شهرستان ورامین با اشاره به یاری یک میلیارد و 410 میلیون تومانی این خیّر، گفت: این نیکوکار بیش از دو سال است همکاری خود را با این نهاد شروع نموده و هم اکنون علاوه بر حمایت مادی و معنوی از 210 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت، در سایر بخش ها نیز برای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت، یاریگر این نهاد است.

وی اضافه کرد: چندی قبل نیز با یاری 114 میلیون تومانی این خیّر پیروز به خرید مسکن برای یک خانواده پنج نفره تحت حمایت این نهاد شدیم.

مردم نوعدوست و خیّران عزیز در جهت تکمیل و تحویل 352 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد به خانواده های تحت حمایت می توانند یاری های نقدی خود را به وسیله شماره کارت مجازی 6037997950167014 کمیته امداد استان تهران نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت واریز نمایند.

همچنین برای اهداء یاری های غیرنقدی خود در قالب مصالح ساختمانی و سایر موارد می توانند با مراجعه به نزدیکترین دفتر کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری تابعه این نهاد در استان تهران اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3329

به "یاری یک میلیارد و 410 میلیون تومانی یک خیّر برای ساخت مسکن مددجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری یک میلیارد و 410 میلیون تومانی یک خیّر برای ساخت مسکن مددجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید