گرافیک بالای دیمنز سولز روی PS5 تیم سازنده الدن رینگ را نگران نموده بود

به گزارش مجله نماشو، بعد از این همه انتظار، به عرضه بازی الدن رینگ (Elden Ring) بسیار نزدیک شده ایم. در جریان جدیدترین پیش نمایش این بازی در مجله Edge، مصاحبه ای هم با خالق این اثر یعنی هیدتاکا میازاکی تدارک دیده شده است که او در جریان آن صحبت هایی جالبی نموده است.

گرافیک بالای دیمنز سولز روی PS5 تیم سازنده الدن رینگ را نگران نموده بود

ماه گذشته، جورج آر. آر. مارتین، نویسنده مشهور کتاب نغمه یخ و آتش، که برای ایجاد پایه و اساس دنیای بازی الدن رینگ با استودیو فرام سافتور همکاری نموده، در یک پست در وبلاگ خود نوشت که این بازی باورنکردنی به نظر می رسد. به لطف مصاحبه نو مجله Edge با میازاکی، به نظر می رسد که بازسازی بازی دیمنز سولز که به وسیله استودیو بلوپوینت ساخته شده است، در بهتر شدن جلوه های گرافیکی بازی نو فرام سافتور تأثیر داشته است و البته فشاری را روی تیم توسعه دهنده بازی گذاشته است.

کارگردان الدن رینگ در جریان این مصاحبه وقتی از او پرسیده شد که آیا جلوه های بصری بازسازی دیمنز سولز فشاری را به تیم توسعه دهنده الدن رینگ وارد نموده، بیان نموده است: بله، من تقریباً مطمئن هستم که کارکنان بخش گرافیک ما این فشار را بیش از هر فرد دیگری احساس کردند و نه فقط در الدن رینگ بلکه در تمامی بازی هایی که می سازیم. گرافیک چیزی نیست که ما به عنوان اولویت اصلی قرار دهیم. آنچه ما در بخش گرافیکی درخواست می کنیم به سیستم ها و نیازهای خود بازی بستگی دارد و در مقایسه با سایر عناصر توسعه از اولویت کمتری برخوردار است.

او ادامه داد: گرافیک همواره زمینه ای است که در آن کمی از تیم گرافیکم عذرخواهی می کنم زیرا می دانم که آن ها بسیار سخت کوشش می نمایند. آن ها به شدت روی الدن رینگ کار نموده اند - تیم سیستم های گرافیکی و برنامه نویسان ما ویژگی های نو زیادی را به کار گرفته اند تا بتوانند در زمینه جلوه های بصری برترین اثری را که تا به حال ساخته ایم، خلق نمایند.

او در ادامه ی گفت وگو صادقانه اعتراف کرد که بازسازی دیمنز سولز را روی پلی استیشن 5 تجربه ننموده است زیرا او دوست ندارد که بازی هایی را که قبلاً روی آن ها کار نموده است، دوباره دیدار کند. او گفت: همان طور که گفتید، من در توسعه بازسازی دیمنز سولز به صورت مستقیم نقشی نداشته ام و در واقع هنوز آن را تجربه هم ننموده ام اما این به خاطر آن است که من فقط از تجربه بازی هایی که در گذشته ساخته ایم، لذت نمی برم. تجربه دوباره آن برای من بسیاری از احساسات قدیمی و بسیاری از خاطرات گذشته را به همراه می آورد و این کمی برایم طاقت فرسا می گردد و دیگر احساس بازی کردن را از من می گیرد. بنابراین، بازسازی دیمنز سولز را بازی ننموده ام اما بسیار شادمانم که می بینم با گرافیکی بالا هم رده آثار نسل فعلی ظاهر تازه ای پیدا نموده است.

کارگردان الدن رینگ بعلاوه افزود که او شادمان است که فرصت دوباره ای پیدا شده تا بازیکنان این شانس را داشته باشند تا یکی از بازی های قدیمی تر فرام سافتور را تجربه نمایند. اگرچه او نگرانی هایی هم درباره این موضوع داشت. او اشاره نمود که با وجود برخی از مسائل و سختی هایی که دیمنز سولز به عنوان اولین بازی سولز در خود داشته، او این نگرانی را داشته که ممکن است برخی از بازیکنان نو نتوانند به همان شکل مطلوب از دیمنز سولز لذت ببرند. با این وجود، اون بیان می نماید که با عرضه بازی و مشاهده واکنش های مثبت هواداران این نگرانی رفع شده و به این خاطر بسیار شادمان شده است.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2065

به "گرافیک بالای دیمنز سولز روی PS5 تیم سازنده الدن رینگ را نگران نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرافیک بالای دیمنز سولز روی PS5 تیم سازنده الدن رینگ را نگران نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید