7 میلیون دلار برای ساخت شنمو 3 جمع آوری شده است

به گزارش مجله نماشو، سازندگان قسمت سوم مجموعه بازی های شنمو (Shenmue) خبر داده اند که رقم نهایی بودجه بازی برابر 7.1 میلیون دلار است؛ رقمی که کاملا به یاری هواداران بازی جمع آوری شده است.

7 میلیون دلار برای ساخت شنمو 3 جمع آوری شده است

امکان یاری به ساخت شنمو 3 (Shenmue III) تا همین چند روز پیش هم ادامه داشت، ولی سازندگان این بازی اعلام نموده اند که دیگر یاریی برای بازی دریافت نخواهند کرد و بودجه نهایی بازی را روی همان 7.1 میلیون دلار بسته اند. پروژه ساخت شنمو 3 ابتدا از کیک استارتر آغاز شد. بخش بزرگی از رقم نهایی بودجه ساخت این بازی هم به کیک استارتر بازمی گردد. این بازی توانست در مدت زمان یک ماه رقمی 6 میلیون و 333 هزار دلاری در کیک استارتر جمع آوری کند. با این حال، امکان یاری به ساخت شنمو 3 پس از اتمام کیک استارتر این بازی هم فراهم شده بود.

رقم دقیق جمع آوری شده برای ساخت بازی 7 میلیون و 179 هزار و 510 دلار است. این رقم به یاری 81 هزار و 87 نفر جمع آوری شده است.

استودیوی بازی سازی Ys Net در قالب یک ایمیل از تمام افرادی که به ساخت بازی یاری نموده اند، تشکر نموده است: دیدن رقم نهایی، از وسعت و شدت پشتیبانی و حمایتی که همه نسبت به ما داشته اند می گوید؛ حمایتی که باعث شده است این پروژه محقق گردد.

در حالی که رقم 7.1 میلیون دلاری جمع آوری شده برای بازی، در مقایسه با دیگر پروژه های این چنین بسیار بزرگ و شگفت انگیز به نظر می رسد، در واقع برای ساخت یک بازی اصلا رقم زیادی نیست. شنمو 3 پروژه بزرگی است و بدون شک احتیاج به سرمایه بیشتری از 7 میلیون دلار دارد. سونی که در کنفرانس E3 2015 خود از شنمو 3 رونمایی کرد، گفت که آن ها هم به ساخت شنمو 3 یاری خواهند کرد. از طرفی شنمو 3 با شرکت Deep Silver هم برای عرضه بازی قرارداد بسته است.

عرضه شنمو 3 چند بار به عقب افتاده است، ولی بازی قرار است بالاخره در روز 27 آگوست سال آینده میلادی وارد بازار گردد.

منبع: یوروگیمر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2942

به "7 میلیون دلار برای ساخت شنمو 3 جمع آوری شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 میلیون دلار برای ساخت شنمو 3 جمع آوری شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید