درآمدزایی از فورتنایت برای همه ممکن می گردد

به گزارش مجله نماشو، شرکت بازی سازی اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده بازی معروف فورتنایت (Fortnite) خبر داده است که می خواهد در قالب یک برنامه، به بازی نماینده ها این فرصت را دهد از فراوری نمایندگان محتوا، مثل کسانی که استریم می نمایند، حمایت نمایند. این برنامه حمایتی از فردا شروع می گردد و تا سرانجام امسال میلادی ادامه دارد.

درآمدزایی از فورتنایت برای همه ممکن می گردد

در قالب برنامه جدید اپیک گیمز که Support a Creator نام دارد، بازی نماینده ها با انجام خریدهای درون برنامه ای، می توانند حمایت مالی خودشان را نسبت به فراوری نمایندگان محتوا حول بازی فورتنایت، نشان دهند. اپیک هم به نسبت پرداخت های درون برنامه ای، به افرادی که حمایت گردیده اند، پول پرداخت می نماید.

در فروشگاه آیتم های بازی، یک گزینه جدید به اسم Support a Creator اضافه می گردد. بازی نمایندگان در این منو می توانند اسم یک بازی نماینده فورتنایت دیگر را انتخاب نمایند و به عنوان حامی این بازی نماینده خریدهای خود را انجام دهند. پرداخت های نهایی، با در نظر دریافت تعداد افرادی که یک فراوری نماینده محتوا را حمایت می نماید و حجم پرداخت های V-buck در طول دو هفته، محاسبه خواهند شد. اسم فردی که به عنوان حمایت نماینده در بخش Support a Creator اضافه گردیده است، تا 14 روز باقی می ماند و پس از این زمان، اگر بازی نماینده ای می خواهد به حمایت خود از آن شخص ادامه دهد، باید دوباره اسم او را اضافه کند.

بیشتر بخوانید: 15 ترفند برای حرفه ای شدن در بازی فورتنایت

اپیک گیمز گفته است که در ازای خرج هر 10 هزار V-buck در بازی، 5 دلار به افراد پرداخت می نماید. اگر پنج نفر که از یک بازی نماینده دیگر حمایت می نمایند، در طول زمان دو هفته ای معین گردیده، 10 هزار V-buck در بازی خرج نمایند، اپیک گیمز 25 دلار به فردی که حمایت گردیده است پرداخت می نماید.

فراوری نمایندگان محتوا، فقط هم به استریم نمایندگان بازی محدود نمی گردد؛ هر شخصی که در طول یک ماه گذشته محتوایی مرتبط با بازی فورتنایت فراوری نموده و بیش از 1000 دنبال نماینده در یک شبکه اجتماعی بزرگ داشته باشد، می تواند از سوی دیگر بازی نماینده ها حمایت گردد.

افراد مختلف، از کسانی که ویدیو فراوری می نمایند گرفته تا استریم نمایندگان و هنرمندان و افرادی که کاسپلی می نمایند، می توانند از سوی بازی نماینده ها حمایت شوند.

اپیک گیمز قوانینی هم برای فراوری نمایندگان محتوا در نظر گرفته است. برای مثال باید از اسم های صحیح مکان ها و آیتم های فورتنایت استفاده کرد و تبلیغ بیش از اندازه هم مجاز نیست.

جزییات کامل برنامه Support-a-Creator اپیک گیمز را از اینجا بخوانید.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 119

به "درآمدزایی از فورتنایت برای همه ممکن می گردد" امتیاز دهید

13 کاربر به "درآمدزایی از فورتنایت برای همه ممکن می گردد" امتیاز داده اند | 3.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی از فورتنایت برای همه ممکن می گردد"

1 دیدگاه

elgamer-mz007 24 تیر 1399

عالی

پاسخ به elgamer-mz007
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید