آخرین تغییرات در قوانین رقابت های جهانی و بین المللی اعلام شد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، متن این نامه که با امضای نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی ارسال شده، به توضیح زیر است:

آخرین تغییرات در قوانین رقابت های جهانی و بین المللی اعلام شد

همانگونه که مستحضرید در شروع امسال (میلادی) اتحادیه جهانی کشتی آزمون هایی را به منظور استفاده در رقابت های المپیک 2020 توکیو انجام داده است و در جریان آن برای آنالیز این موضوع که آیا قوانین به اندازه کافی برای هر شرایط شفاف و واضح هستند، چندین موقعیتی که در شرایط استثنایی به وجود می آیند مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

در ادامه ما ناچار به اعمال بعضی اصلاحات کوچک شدیم تا قوانین بتوانند در شرایط استثنایی از جمله مصدومیت هر دو کشتی گیر و همچنین مدل های مختلف انصراف صراحت داشته باشد.

به پیوست نسخه جدید قوانین داوری می باشد که اصلی ترین تغییر در ماده 15 (سرانجام دادن به یک مسابقه) انجام شده است:

- اگر در جریان یک مسابقه دو کشتی گیر دچار مصدومیت شوند (به رقابت ادامه ندهند)، کشتی گیری که در دور بعد حضور دارد، برنده مسابقه اعلام خواهد شد (پیروزی به علت مصدومیت حریف). اگر این اتفاق در مرحله نیمه نهایی افتاد به منظور معین اینکه کدام کشتی گیر به جدول شانس مجدد راه خواهد یافت از ماده 8 آیین نامه (معیارهای رتبه بندی) برای معین کشتی گیر برنده این رقابت استفاده خواهد شد.

- اگر کشتی گیر یا کشتی گیرانی در جریان یک مسابقه کسب مدال (فینال، رده بندی) انصراف دهند یا دیسکالیفه شوند، سایر کشتی گیران از همان قسمت جدول که آن کشتی گیر انصراف داده یا دیسکالیفه شده در آن حضور داشته، برای معین رتبه بندی نهایی، بالاتر خواهند آمد.

- اگر هر دو فینالیست یک رقابت دیسکالیفه شوند، آن گاه لازم است که هر دو برنده مدال برنز برای معین صندلی های اول یا دوم با یکدیگر رقابت نمایند. در این حالت دو کشتی گیری که پنجم شده اند، به عنوان نفر سوم معرفی می شوند و سایر شرکت نمایندگان نیز به همین ترتیب در رنکینگ ارتقا خواهند یافت. این موضوع در مواردی که هر دو فینالیست علیرغم وزن کشی مجدد پیروز انصراف دهند، صادق خواهد بود. (یک ملاقات اضافه بین دارندگان مدال برنز)

علاوه بر این تغییرات، بعضی از قوانین عمومی مسابقات قهرمانی و بین المللی نیز به توضیح زیر اصلاح شده است:

ماده 26: الزاماتی که اصلاح شده تا مطابق با قوانین بازی های المپیک باشد

- برای بازی های المپیک و سایر رویدادهای چند رشته ای، هر ورزشکاری که سیستم اعتبارسنجی صلاحیت او را پیش از سرانجام بازه زمانی معین تأیید کرده، می تواند بعنوان جایگزین مورد استفاده قرار گیرد به شرط آنکه حائز شرایط باشد. این جابجایی می تواند حداکثر تا ظهر روز قبل از مسابقات آن وزن صورت گیرد.

- اگر یکی از فدراسیون های ملی، بعد از سرانجام فرصت یک ماهه اقدام به کنسل کردن اعزام یکی از شرکت نمایندگان در مسابقه کند، برگزار نماینده مجاز خواهد بود که هزینه های اسکان این نماینده را مطالبه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 961

به "آخرین تغییرات در قوانین رقابت های جهانی و بین المللی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تغییرات در قوانین رقابت های جهانی و بین المللی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید