اجرای ترانه های محلی دنیا در تهران، آوای ماهان کنسرت می دهد

به گزارش مجله نماشو، نیما فاتحی رهبر گروه کُر دوم فرهنگسرای ارسباران در مصاحبه با خبرنگاران درباره جدیدترین فعالیت این گروه بیان نمود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روزهای پنجشنبه بیستم و جمعه بیست و یکم دی کنسرتی را با عنوان ترانه های محلی دنیا در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می کنیم. در این کنسرت بنده به عنوان رهبر ارکستر، لادن مظفری سرپرست، پگاه هراتی نوازنده پیانو، فرهاد میرمحمد صادقی نوازنده گیتار، سیاوش عبدی پیربازاری و آیدین شفایی نوازندگان پرکاشن و امین پروین نوازنده آکاردئون و دیجیریدو با همراهی تعدادی از هنرمندان گروه کُر اعضای اجرایی را تشکیل می دهیم.

اجرای ترانه های محلی دنیا در تهران، آوای ماهان کنسرت می دهد

وی ادامه داد: در این کنسرت که پیش از این هم در قالبی مشابه پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود، ترانه های محلی برخی از کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران، فرانسه، کنیا، ژاپن، آمریکا، اسکاتلند، ایتالیا با همراهی گروه کر و تعدادی از سازها اجرا می گردد. این در حالی است که با توجه به محتوای هر کدام از قطعات تصور می کنم مخاطبان با یک کنسرت متفاوت و هیجان انگیزی همراه خواهند بود. این برنامه توسط یک گروه کر چهارصدایی برگزار می گردد که ما سعی داریم با در نظر دریافت نمادهای فرهنگی هر کشور مخاطبان را با اشکال متفاوتی از موسیقی ملل آشنا کنیم.

رهبر گروه کُرآوای ماهان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت های آینده این مجموعه نیز گفت: مشغول تمرین و برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت متفاوت تا سرانجام امسال هستیم. این کنسرت نیز به نوعی در ادامه کنسرت های قبلی ما مبنی بر اجراهای آواهای قدیمی است که طی هفته های آینده پیرامون آن اطلاع رسانی می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4989

به "اجرای ترانه های محلی دنیا در تهران، آوای ماهان کنسرت می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای ترانه های محلی دنیا در تهران، آوای ماهان کنسرت می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید