اردوی جهادی یک روزه در بخش محروم گمبوعه حمیدیه برگزار گردید

به گزارش مجله نماشو، مدیر قرارگاه فرهنگی مهندسی شهید همت گفت: اردوی جهادی در منطقه محروم گمبوعه برگزار و به بیش از یکصد تن از مردم این نواحی خدمات ارائه شد.

اردوی جهادی یک روزه در بخش محروم گمبوعه حمیدیه برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران از اهواز، اردوی جهادی یک روزه در تاریخ 26 آذر 1400 در روستا های بخش گمبوعه بزرگ با همکاری و مشارکت؛ مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی خوزستان، اداره مشارکت های دانشگاه علوم پزشکی خوزستان برگزار گردید.

گروه های تخصصی پزشکی اعزامی در این اردوی یک روزه به بیش از صد نفر از مردم این روستا ها خدمات تخصصی پزشکی، مامایی، بینایی سنجی و مشاوره روان شناسی و اهدای بسته های، فرهنگی و آموزشی ارائه نمودند.

هم چنین در این اردو فرماندار شهرستان حمیدیه، بخشدار بخش گمبوعه بزرگ، مشاور استاندار خوزستان و مسئول مشارکت های دانشگاه علوم پزشکی اهواز بصورت سرزده از این اردو جهادی فرهنگی پزشکی بازدید کردند.

حمید رضا اکبری مدیر قرارگاه فرهنگی مهندسی شهید همت در این ملاقات خود را سرباز، ولی امر خواند که به اذن ایشان در جنگ با محرومیت زدایی تا آخرین نفس به برگزاری اردو های جهادی ادامه خواهید داد.

او گفت: سعی داریم ارائه برنامه های مدون فرهنگی، مهندسی، بصیرتی و پزشکی را در دستور کار داشته و به قوت در منطقه ها محروم حضور فعال داشته باشیم.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2016

به "اردوی جهادی یک روزه در بخش محروم گمبوعه حمیدیه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی جهادی یک روزه در بخش محروم گمبوعه حمیدیه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید