استقلال به انسجام تاکتیکی رسیده است، دیدار با سپاهان جذاب می گردد

به گزارش مجله نماشو، ایمان عالمی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص پیروزی استقلال برابر سایپا گفت: یکی از بازی های جذاب هفته، دیدار استقلال و سایپا بود، البته دیدار سپاهان و نساجی هم همانند این بازی تماشایی بود و تماشاگران از دیدن این دو بازی لذت بردند.

استقلال به انسجام تاکتیکی رسیده است، دیدار با سپاهان جذاب می گردد

وی در خصوص شرایط استقلال گفت: آبی پوشان تقریبا انسجام خود را حفظ نموده و ترکیب اصلی را پیدا نموده اند. استقلال در فاز حمله و دفاع عالی بود و توانست مقابل تیم سایپا به دو گل دست پیدا نموده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشیدند.

پیشکسوت استقلال در خصوص تیم سایپا هم گفت: علی دایی تیم جوانی را به میدان فرستاده بود. آنها بازی خوبی از خود ارائه کردند اما تجربه استقلال بیشتر از سایپا بود و همین مسئله باعث پیروزی استقلال برابر نارنجی پوشان شد. البته سایپا می تواند در هفته های آینده همین روند را ادامه داده و نتایج قابل قبولی کسب کند.

عالمی، عملکرد حسین حسینی را عالی دانست و گفت: نکته اصلی این دیدار حضور حسین حسینی بعد از هشت هفته درون دروازه استقلال بود. او یک سوپرواکنش از خود نشان داد و توانست در ثانیه های انتهای استقلال را از گل خوردن نجات داده تا آبی پوشان سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز نمایند.

وی تأکید کرد: عملکرد حسین حسینی و رحمتی قابل قیاس نیست. این دو از بهترین های فوتبال ایران هستند و اعتقاد دارم شفر از بابت دروازه خیالش آسوده است. حسینی دروازه بان جوانی است که آینده روشنی دارد و به زودی شاهد حضور او درون دروازه تیم ملی خواهیم بود.

عالمی در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر سپاهان هم گفت: یک بازی بسیار جذاب و دیدنی در فوتبال ایران، بازی استقلال و سپاهان است. همیشه بازی این دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بوده و طرفداران زیادی را به استادیوم کشانده است. دو تیم روند رو به رشدی را پیدا نموده اند و هر دو به دنبال این هستند خود را به صدر جدول برسانند. حضور قلعه نویی، مربی سابق استقلال در سپاهان بر جذابیت های این بازی خواهد اضافه کرد و مطمئنم سپاهان حریف سرسختی برای استقلال خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا حاشیه های این دیدار می تواند بر روند دو تیم تأثیر بگذارد، اضافه کرد: مطمئنا همیشه حاشیه ها بی تأثیر نیستند و می توانند کیفیت یک بازی را پایین بیاورند اما امیدوارم دو تیم تحت تأثیر این مسائل قرار نگیرند و شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشیم.

وی در انتها و در پاسخ به این سؤال که نتیجه دیدار استقلال و سپاهان را چه پیش بینی می کنید، گفت: دو تیم بازی سختی در پیش دارند و امتیاز این دیدار برای آنها 6 امتیاز است. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، مطمئنا برنده این بازی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2735

به "استقلال به انسجام تاکتیکی رسیده است، دیدار با سپاهان جذاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به انسجام تاکتیکی رسیده است، دیدار با سپاهان جذاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید