اسماعیلی برترین بازیکن استقلال بود، پرسپولیس کار آسانتری داشت

به گزارش مجله نماشو، وحید امیری در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد عملکرد تیم های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از نظر فوتبالی 4 تیم ایرانی نمره قبولی گرفتند. بضاعت فوتبال ما این است و باید بپذیریم امکانات فوتبال ما در مقابل دیگر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان بسیار اندک است اما بازیکنان ایرانی با تمام وجودشان بازی کردند و نشان دادند که حتی بدون امکانات بسیار بالا هم می توان پیروز بود.

اسماعیلی برترین بازیکن استقلال بود، پرسپولیس کار آسانتری داشت

مهاجم پیشین تیم استقلال با اشاره به فولاد خوزستان در آسیا توضیح داد: تیم فولاد تنها تیمی بود که با کیفیت بالا بازی کرد. آنها از نظر فنی و انضباط تیمی فوق العاده بودند و توانستند بازی های خوبی را به نمایش بگذارند. شاید اگر در دو بازی دو گل در دقایق سرانجامی نمی خوردند، آنها هم می توانستند به دور بعد صعود نمایند.

امیری در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: شرایط پرسپولیس بهتر از سایر تیم ها بود. البته آنها چند سالی است که خود را به خوبی در آسیا مطرح کردند و دوبار تا فینال لیگ قهرمانان رفتند اما نتوانستند به قهرمانی دست پیدا نمایند. اگرچه آنها گروهشان نسبت به سایر تیم های میانی آسان تر بود اما از این فرصت استفاده نموده و توانستند به اسم صدرنشین به مرحله بعد صعود نمایند.

مهاجم سابق استقلال در مورد عملکرد آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال را باید به دو بخش تقسیم کنیم. قبل از حضور مجیدی و بعد از آمدن مجیدی. کادر فنی سابق می دانست که باید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. بنابراین باید بازیکنانی را جذب می کرد که بتوانند به استقلال یاری نمایند تا امیدهای طرفداران ناامید نشود. آبی ها تقریباً نفرات خوبی را در اختیار داشتند. استحکام خط دفاع در ابتدا خوب نبود اما هرچه از زمان بازی ها گذشت، استقلال بهتر و روان تر بازی کرد. بعد از حضور مجیدی در استقلال هم شرایط تیم متحول شد. بازیکنان چه از لحاظ فنی و چه روحی و روانی، شرایط بهتری پیدا کردند و دیدیم که آنها با تمام وجود برای موفقیت استقلال کوشش کردند.

وی تأکید کرد: باید به کادر فنی استقلال خسته نباشید بگوییم. آنها حرفه ای عمل کردند و با اینکه زمان زیادی برای ریکاوری نداشتند اما توانستند با جابجایی بازیکنان نتایج خوبی را کسب نموده و به اسم صدرنشین گروه خود به مرحله بعد صعود نمایند.

مهاجم سابق استقلال با انتقاد از فاصله زمانی کم بازی ها اضافه کرد: برای فوتبال ما 6 بازی در دو هفته زیاد است، بازیکنان ما هنوز به شرایط حرفه ای نرسیدند اما خوشحالم که کادر فنی توانست با یک ریکاوری خوب بازیکنان را آماده این تورنمنت سنگین کند و در سرانجام هم استقلال توانست با وجود تیم های قدرتمندی چون الدحیل و الاهلی به مرحله بعد صعود کند.

امیری در سرانجام و در پاسخ به این پرسش که برترین بازیکن استقلال در مرحله گروهی کدام بازیکن بود؟ گفت: به نظرم فرشید اسماعیلی برترین بازیکن این مرحله بود. او هم جنگید، هم گل زد و هم پاس گل داد و توانست با حضورش به استقلال یاری موثری کند و امیدواریم این آمادگی را تا سرانجام لیگ برتر هم حفظ کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2340

به "اسماعیلی برترین بازیکن استقلال بود، پرسپولیس کار آسانتری داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی برترین بازیکن استقلال بود، پرسپولیس کار آسانتری داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید